Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
haha, så santBigAir sa:ekdahl har cleanast namn. Annars tycker jag mitt är ganska bra, fast lite töntigt men orkar inte byta nu när jag gjort mig så känd här![]()
SÅ JÄVLA SANT DET BARA KAN BLII :D GOD JULRege sa:haha, så santBigAir sa:ekdahl har cleanast namn. Annars tycker jag mitt är ganska bra, fast lite töntigt men orkar inte byta nu när jag gjort mig så känd här![]()
![]()
håller faktiskt med...bigair är töntigt och du är känd för att vara störandeTT-LindGaH sa:SÅ JÄVLA SANT DET BARA KAN BLII :D GOD JULRege sa:haha, så santBigAir sa:ekdahl har cleanast namn. Annars tycker jag mitt är ganska bra, fast lite töntigt men orkar inte byta nu när jag gjort mig så känd här![]()
![]()
haha fan heller jeppenator e ju coolt! :Deeeemil sa:fulast - jeppenator
snyggast - johan
och varför skriver du så? du om nån borde ju säga jeppenatortitti540 sa:pizzaaugust är snyggast!
haha jag hoppas du skojar, ditt är ju ett av dom fulasteTT-LindGaH sa:Jag tyckr mitt, pizzan, titti, jeppenator och oscarkellner är coolaste namnen här inne på FR
jag håller med, iaf det där titti. riktigt snyggt faktisk xDTT-LindGaH sa:Jag tyckr mitt, pizzan, titti, jeppenator och oscarkellner är coolaste namnen här inne på FR