Johanna_Lisa_Malin
Ny medlem
VERBIER 07-08 - Tre göteborgstjejer behöver HJÄLP!
Tjaaa!
Vi är tre tjejer från Göteborg (19 år) som ska säsonga i Alperna, helst Verbier men har även vart inne på St Anton.
Någon som varit/ska till Verbier/ st Anton som har några tips?
Vi vill veta allt om jobb/boende/uteställen/priser???
Söker även folk att dela boende med. Alla som är intresserade eller har tips HÖR AV ER!!
Ha de göööött!
Malin, Lisa, Johanna
Vi är tre tjejer från Göteborg (19 år) som ska säsonga i Alperna, helst Verbier men har även vart inne på St Anton.
Någon som varit/ska till Verbier/ st Anton som har några tips?
Vi vill veta allt om jobb/boende/uteställen/priser???
Söker även folk att dela boende med. Alla som är intresserade eller har tips HÖR AV ER!!
Ha de göööött!
Malin, Lisa, Johanna