Verbier 19/20

JuliaStaalberg

Ny medlem
Hej! Är 20 år från Göteborg och vill gärna säsonga till vintern. Vill helst till Verbier då jag har kompisar som varit där och varit nöjda men är även öppen för andra skidorter. Söker boendekompisar och alla tips jag kan få! Jag älskar att åka skidor och vill få ut så mycket av säsongen som möjligt. Hör gärna av dig om du också vill säsonga och vill dela ett boende eller om du har andra tips! :)

VeraBen

Ny medlem
Hej Julia! Är 20 år från Lund och söker också beondekompisar inför säsong 19/20. Är supersugen på en säsong i Verbier då, precis som du, jag också haft kompisar som varit där och det verkar så bra! Är även också öppna för andra skidorter men tanken är att jobba lite under säsongen också och jag har hört att man kan tjäna bra i Verbier :)

fridawiking

Ny medlem
hittat boende? annars har vi en lägenhet, vi är 4 tjejer! Finns tvättmaskin, diskmaskin och boendet ligger jätte centralt. Alla vi 4 åker fram för allt dit för skidåkningens skull, skulle vara super kul om ni ville joina oss :)

P3a

Ny medlem
Hej Frida!
Letar ni fortfarande roomies? :)
Jag är en 21 årig tjej som också är sugen på att åka mycket skidor i vinter och letar en bas i alperna, Verbier hade varit topp och ännu bättre med ett gäng skidtaggade tjejer!

elinstenmark

Ny medlem
Halloj! Kanske lite sent ute i denna tråd men testar ändå! Jag är en 19 (snart 20 årig!!!) skidglad tjej som letar några att bo med i alperna. Så undrar om ni kanske har någon plats kvar eller om ni vet något tips. Hoppas hoppas!

FilipCelor

Ny medlem
Halloj! Kanske lite sent ute i denna tråd men testar ändå! Jag är en 19 (snart 20 årig!!!) skidglad tjej som letar några att bo med i alperna. Så undrar om ni kanske har någon plats kvar eller om ni vet något tips. Hoppas hoppas!
Tjaa! Vi har 2 platser lediga i våran lägenhet i Bad Gastein.
Du kan skriva till mig på Facebook om det låter intressant! :)
Filip Celor på Facebook

johan

Administrator
Du kan skriva till mig på Facebook om det låter intressant! :)
Filip Celor på Facebook
Passar på att tipsa om PM-funktionen vi fått på Freeride. Där kan man skapa en privat grupp (med möjlighet att bjuda in flera deltagare). Aktiverar ni även push notiser så ser ni direkt när ett nytt meddelande skrivs. Det är även möjligt att ladda upp bilder, dela länkar/video i ett PM. Skicka ett PM

Snödjup

Advertisement
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp