Verbier roommates 2013/2014

Rebeccarenee

Ny medlem
Hej allihopa!!

Söker 4 härliga rumskamrater till ett boende i Verbier.
Lägenheten är för 8 personer och 4 är redan tillsatta.
Det kan både vara killar och tjejer!!
Och vi söker personer som kan stanna hela säsongen och som är redo på att betala första hyran den närmsta veckan!

Lägenheten ligger väldigt centralt och den är billig för att vara Verbier.
Lägenheten har 2 rum därav 4 sovplatser i var rum och det två toaletter men en av dom har dusch. Och Wifi finns ju såklart. Ett stort vardagsrum och rätt litet kök men det är mysigt. Lägenheten har en underbar balkong som funkar perfekt för solhäng eller en mini afterski.

Vid intresse så är det att bara fråga på!
Mer info kommer när alla rummen blir tillsatta!!

Ha det gött!!

Mvh,
Rebecca

Tjeena!

Jag och min polare är sugna på en säsong i Verbier och vi letar just nu efter boende!
Har ni fortfarande plats? Går det bra med 2?

/Calle

Senast ändrad:
Hallöj!

Jag glider ner solo i slutet på november/ början på december, och en lägenhet för 8 låter vansinnigt trevligt.
Finns det några platser kvar tar jag gärna en.

/Nils Johansson

Hej Rebecca! Jag och en kompis funderar på att dra ner i början på december och är superintresserade av att bli era rumskompisar! Vi är två tjejer på 20 och 18 år, sociala, öppna, älskar att träffa nya människor och åka skidor såklart! Lätta att bo med, gillar att laga mat. Focus självklart på skidåkningen men gillar även att dra lite aftersk! Lägenheten låter superbra, vad blir det för kostnad per person? Du kan väl berätta lite mer om er som redan är tillsatta :)

Hej snöfantaster!
John heter jag och är 20 vintrar, född och bosatt i Stockholm.
Snö är fantastiskt och jag vill spendera min vinter detta år i alperna. Verbier är något som lockar då jag tidigare varit där 6 gånger. men kan tänka mig det mesta då jag är som en kameleont (kan anpassa mig och ha kul överallt). trevligt umgänge och härlig after-ski med fantastisk skidåkning, det är målet. Mina lungor mår som bäst när de matas med frisk luft. Att få jobba på orten är något som jag är sugen på, jag är duktig på att jobba med människor och service men sätter du mig i disken så lovar jag att tallrikarna blir rena, hamnar jag på städjobb så blir även lakanen vikta.

Helst så vill jag tillbringa min vinter tillsammans med folk i någon form av boende. Tillsammans kan vi utforska och upptäcka, ramla mjukt i pudret, åka leendes i solen och prata om dagens fantastiska åk över en öl på en fartfylld afterski.

Utöver detta så är jag inte så knepig att ha o göra med.

Vill du sitta i liften med mig i vinter, hör av dig!

/John ericsson.john@telia.com

Har börjat maila lite olika boenden i Verbier! Försöker hitta ett för ca 4 pers, varit i kontakt med några än så länge. Då jag tänkt dra ner själv så tänkte jag kolla om det finns 2-3 stycken som i så fall skulle vilja dela på detta boende? Är 22 år i från Stockholm!

Edit: Har eventuellt ett boende för 11500 CHF, dvs ca 82000 kronor. Det blir om man är 4 pers alltså 20.500 kr per person och kommer att vara mellan mitten av december och slutet av april.. Månadspris blir då nånstans mellan 4-5000 kronor :)

Senast ändrad:
riklan sa:
Har börjat maila lite olika boenden i Verbier! Försöker hitta ett för ca 4 pers, varit i kontakt med några än så länge. Då jag tänkt dra ner själv så tänkte jag kolla om det finns 2-3 stycken som i så fall skulle vilja dela på detta boende? Är 22 år i från Stockholm!

Edit: Har eventuellt ett boende för 11500 CHF, dvs ca 82000 kronor. Det blir om man är 4 pers alltså 20.500 kr per person och kommer att vara mellan mitten av december och slutet av april.. Månadspris blir då nånstans mellan 4-5000 kronor :)
Jag!

Tillbaka
Topp