Som sagt.. Lion gör det...MEN! Observera att ALL offpist-åkning är totalt förbjuden i Livigno enligt deras nya "dal-regler". Idiotiskt och givetvis ger det ett ruggigt dåligt betyg...enligt mig alltså. Gillar du smöråkning och taxfree är det bara att dra iväg!