Vi fixar transfer fran geneve!

jaaakee

Ny medlem
tjena !
jag ska från geneve till val thorens, har ni möjlighet att köra denna sträcka också och vad skulle det kosta?

Hej!
Kommer till geneva den 13/1, finns det möjlighet att få transfer då? hör av er om priset, har hört att bussen kostar mellan 500-600?!
Mvh IA

Hej.

Ska själv mellan GVA och Verbier den 27dec (och tebax den 18jan) och har tänkt använda mig av kollektivtrafiken. Den resan tar förvisso 2:45, men innan jag tar nåt beslut angående eventuellt valbyte av transport måste jag ha en prisuppgift, för jämförelse.

Hej!
Lite priser på vår transfer:
geneve - val T : 1600 för hela bilen
geneve - verbier : 1 pers - 700 kr, 2-3 pers 500 kr/pers,
4 pers 400 kr/pers
Ha det gott/Jonathan o Björn

jonathan och bjorn jag visste inte att ni overhuvudaget lamnade puben..... men det klart att en citra impala lockar...lycka till.

Hej hopp!!
hört att det snöar i alperna( på vissa ställen iallafall)
Behöver transfer från geneve till verbier. Skulle det gå att ordna? Kommer 13/1.

Halloj gubbar!

Fasen att man skall hitta alla goa gubbar på samma ställe.

Jag (Jens Hermansson) och Niklas Carlzon skall försöka ta oss
hem ifrån Chamonix den 11e januari typ. Behöver skjuts till
Geneve då. Hoppas allt e bra annars, har inte sett Er sen
gymnasiet typ.

Jensa

Hej!

Är väl egentligen i första hand intresserad av boende... Vi är två tjejer som inte får tillträde till lägenheten förrän 17/1 men som vill ner nu!!! Abstinens....!!! Vet ni kanske om någon som har två sovplatser till två trevliga tjejer i drygt en vecka...?

Tja!
I morgon bär det av!!! och det snöar i verbier( och lite regn!!!!)
Skönt att ha transfer fixad!! att rekomendera!
ha en bra skidvår alla!

Låter inte alls fel att sponsra ett par goa svenskar istället för något sketet taxi/bussbolag! Jag tänkte åka ned runt den 20 men det kanske blir i slutet av januari oxå!! I alla fall tänkte jag kolla om det fanns några som vile dela denna underbara service med mig under denna tidsperioden!!???

Vore grymt!!
HA det!!

Tänkte ta mig till Verbier i slutet av feb (typ 27e-29e). Har inte bokat nån resa än men jag intresserad av vad ni skulle vilja ha för transfer Genéve till Verbier och vilka dagar ni kan.

Spar lite puder

hej alla!
lite uppdatering pa priser infor feb.
Mellan geneve-cham kostar 1200 kr
Mellan geneve-verbier kostar 1500 kr
vi fixar andra orter ocksa bara att maila!
ha det gott
Jonathan&Bjorn

Hej!
Ser att ni fixar transfer.Jag är i stort behov av era tjänster. Är ni intresserade av att köra en brutta mellan Geneve-Engelberg på lördagkväll (den 7:e feb.)? Eller om jag kan fixa transfer med sportresor till Verbier att ni transfar mig Verbier-Engelberg? Vad är era priser?
Sara

Tillbaka
Topp