Vi åker upp i morgon, måndag.. vi blir där till på söndag..
blir någon/några sugen att dra upp i efterhand.. under påsklovet-
ring min mobil..
/hoppas vi ses... det lär bli grymt kul och se om våran stuga går att fylla..... det finns somsagt 6 platser kvar.. gratis boende.. först till kvarn. ?