Vi har boende

Bjorn_Jonsson

Ny medlem
Vi har boende
Vi är 5 killar som ska spendera säsongen 2002 i Verbier. Vi har lyckats skarapa fram en lya på 50m2 i centrala Verbier och skulle behöva två till för att komma undan lite billigare. Så om det finns nån som är intresserad så hör av er!!!
Lägenheten är tillgänglig från 15jan till 30april.

Vi har boende
Tjena Bjorn,
har du lust att dela eran lya med tva 20-ariga seriost pudertokiga grabbar som inte bangar vodka redbull shot kvallarna pa puben? Hyran spelar inte sa stor roll, betalade overpriser forra aret och vi har stallt in oss pa det i ar igen. Ring mig pa +447903187576 (UK) om du ar intresserad!

Vi har boende
Tjena!!
Gjorde säsong i Val Thorens i fjol och fick mer smak! Är Verbier bra!? Har ett par kompisar som oxå skall ner, de har fixat jobb, jag är mer sugen på lägenhet!
Hur kommer det sig att ni inte får tillgång förrän i januari!?
Intresserade så hör av er: mackimona@hotmail.com

Vi har boende
Tjena grabbar!
Om ni nu mot förmodan ännu inte fått någon som vill bo med er så är jag intresserad.
Maila mig på fal@manpower.se

//Fadi

Vi har boende
Boende, jäklarns i havet! Självklart är jag intresserad vi är två stycken killar 20 år trevliga som attans. Vad kostar det och finns det fortfarande lediga platser?

Hör av dig

/Philip

Vi har boende
Glömde säga att jag är dödligt intresserad. Så hör av er om det fortfarande finns boende kvar. bor gärna trångt bara jag får åka skidor.

/Philip

Tillbaka
Topp