jeppenator
Aktiv medlem
Vi skapar bästa skidlåten någonsin (hjälp till!)
Hallå mina kära freeriders!
Är det bara jag som tycker det är asjobbigt att bläddra efter en bra låt på mp3n när man stär i inrunet till ett hopp eller liknande? Bläddra, spola och trixxa fram mp3n tar tid och är krångligt! Men nu är snart de dagarna över!
Jag tänkte att vi mixar ihop en lång låt av de bästa "skidlåtarna" och därmed slipper man allt krångel, då tar man de bästa partierna ur de bästa låtarna och slipper långa outros och intros aom man tappar tagget av.
Vad tror ni? Kan ju vara värt ett försök!
Så kom gärna med tips på låtar att ha med. Skriv gärna skidfilm eller edit som låten kommer ifrån!
Jag är inte så värst PRO på att göra musik så känner någon sig taggad på att ta tag i detta, varsegod
annars får vi göra ett test i veckan iallafall!
Ös på med låtar och var med och bidra!
Några låtar jag tänkt på är:
ghost 'n stuff - tim durtchi edias
fire - jon brogan superunknown
party and bullshit - tom wallisch superunknown
newton, streamline - ATA does the sickest trains
det var lite inspiration, ös på nu!
Tips på låtar = www.skimoviemusic.com
/jeppe och trötta klasskompisar i en minibuss mot riksgränsen
Är det bara jag som tycker det är asjobbigt att bläddra efter en bra låt på mp3n när man stär i inrunet till ett hopp eller liknande? Bläddra, spola och trixxa fram mp3n tar tid och är krångligt! Men nu är snart de dagarna över!
Jag tänkte att vi mixar ihop en lång låt av de bästa "skidlåtarna" och därmed slipper man allt krångel, då tar man de bästa partierna ur de bästa låtarna och slipper långa outros och intros aom man tappar tagget av.
Vad tror ni? Kan ju vara värt ett försök!
Så kom gärna med tips på låtar att ha med. Skriv gärna skidfilm eller edit som låten kommer ifrån!
Jag är inte så värst PRO på att göra musik så känner någon sig taggad på att ta tag i detta, varsegod
annars får vi göra ett test i veckan iallafall!
Ös på med låtar och var med och bidra!
Några låtar jag tänkt på är:
ghost 'n stuff - tim durtchi edias
fire - jon brogan superunknown
party and bullshit - tom wallisch superunknown
newton, streamline - ATA does the sickest trains
det var lite inspiration, ös på nu!
Tips på låtar = www.skimoviemusic.com
/jeppe och trötta klasskompisar i en minibuss mot riksgränsen
Senast ändrad: