Viktigt Ang. Kungsberget

Mackke

Ny medlem
Viktigt Ang. Kungsberget
vi är ett gäng som funderar på o dra till kungsberget imorgon måndag.
min fråga til ler, är parken öppen? och isf hela?

tacksam för ett snabbt svar

Viktigt Ang. Kungsberget
lilla parken är öppen. dvs. i resturang backen, lite boxar/rails och ett litet hopp.

det står för övrigt på hemsidan..

Viktigt Ang. Kungsberget
vart står de på hemsidan?

inte värt o dra upp om dom bara har den parken öppen.. då får de bli väsjö imorgon igen

Viktigt Ang. Kungsberget
det står på på backar öppna eller nått. åk dit om du vill, jag hade iaf väntat på riktiga parken.

Viktigt Ang. Kungsberget
dra till romme istället dom har fått upp parken helt ok hopp och boxar

det är 3 hopp (table tops)

3 rails

1 rainbow
1 battleship
1 3 m box

Viktigt Ang. Kungsberget
de har lagt snö till parken i några dagar, men det krävs mycket snö till kungsbergets park...sen ska den ju shacktas och shapas, så jag tror inte den är igång nå tidigare än nästa helg...

Viktigt Ang. Kungsberget
superD sa:
de har lagt snö till parken i några dagar, men det krävs mycket snö till kungsbergets park...sen ska den ju shacktas och shapas, så jag tror inte den är igång nå tidigare än nästa helg...
har du inte sett hur sjukt mycket dom hade idaG? 20 kullar som är högre än sittliften!!

Viktigt Ang. Kungsberget
nej, jag var där i lördags senast, men jag förstår att dem måste vara rejäla nu...men sen brukar de ju behöva ligga nån dag när de har sprutat klart...sen börjar shacktningen...och då lär pistmaskinen få jobba dygnet runt ett tag...

Viktigt Ang. Kungsberget
Tycker att det är lite dålig information på sidan... Fast det kan vara svårt att beräkna exakt hur lång tid det tar, men så man vet vad som händer. Skulle vara bra med en daglig blogg med te.x bilder och sånt. Det krävs ju inte så mkt arbete! :)

Tillbaka
Topp