Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Helt sanntCarled sa:Är det ingen mer än jag som börjar lacka på Kevin här?
Du kan ju inte stirra dig blind på priset!!! Du måste ju se till funktion och i detta fallet, DIN-VÄRDE! Du kan ju inte köpa en super-g-skida bara för att den råkar vara 500:- billigare än en vanlig slalomskida om du ska köpa pistskidor. Det är samma sak med pjäxor, du kan inte köpa Nordica Dobbermann med 150 i flex bara för att de är "lite snyggare" än Salomon 1080. Köp rätt grejer till din åkstil!
Det jag menar är att du inte kan åka med en bindning som har din-värde mellan 8 och 18. Du måste teoretiskt sett väga 80 kg och uppåt och/eller köra jäkligt hårt för att ha sådana bindningar. Köp ett par Look eller Rossignolbindningar som går til 12.
snälla, använd inte ordet "alla" när inte ALLA tycker så. Jag har ett par rossignol scratch 120 bindningar (alltså helt identiskt som look px 12) och dom fungerar kanon.KevinHolmbom sa:Carled: Alla säger att Look P12 är kanonbra men inte värd priset, och då fråga jag om det var värd priset när jag får dom 1500 kr billigare ...
okeej ursäkta om jag överdrev 99 av 100 tkr bindningen är bra .linder sa:snälla, använd inte ordet "alla" när inte ALLA tycker så. Jag har ett par rossignol scratch 120 bindningar (alltså helt identiskt som look px 12) och dom fungerar kanon.KevinHolmbom sa:Carled: Alla säger att Look P12 är kanonbra men inte värd priset, och då fråga jag om det var värd priset när jag får dom 1500 kr billigare ...
lätt värt priset.