vilka dynastar?

jibbern

Medlem
vilka dynastar?
hello..

Har en fråga till er som vet mer om dynastar än vad jag gör! Nu är de så att jag har B-spons från en butik i min stad och den säljer mest dynastar skidor...

Så jag tänkte ta och välja ut ett par ur deras sortiment som jag vill ha.
Men jag vet inget om hur dynastar skidor är i karaktär och så:/

Har funderat på Big trouble eller Trouble maker vilka tycker ni?
Kör nästintill bara park men kan bli en del bc ibland med

Så vilken modell av dessa tycker ni skulle passa mig?

väger 72kg och är 180 lång

Senast ändrad:
vilka dynastar?
jibbern sa:
hello..

Har en fråga till er som vet mer om dynastar än vad jag gör! Nu är de så att jag har B-spons från en butik i min stad och den säljer mest dynastar skidor...

Så jag tänkte ta och välja ut ett par ur deras sortiment som jag vill ha.
Men jag vet inget om hur dynastar skidor är i karaktär och så:/

Har funderat på Big trouble eller Trouble maker vilka tycker ni?
Kör nästintill bara park men kan bli en del bc ibland med

Så vilken modell av dessa tycker ni skulle passa mig?

väger 72kg och är 180 lång
Om du nästan bara kör park så kan du ju ta trouble maker och bakmontera den lite.

vilka dynastar?
trouble maker är ju en parkskida men funkar offpist också. ganska bred, vet inte riktigt måtten men kolla skiddatabasen! :)

vilka dynastar?
a_L sa:
bakmontera inte! du kommer ångra dig om du ska köra park
och om du någonsin är utanför parken kommer du också ångra dej om du kör mittmonterat.. Tycker inte att det är så stor skillnad på bakmonterat och mitt i parken.

Senast redigerad av en moderator:
vilka dynastar?
vilka skidor de än blir så kommer jag att mitt eller fram montera dom!!!
Men tror ni inte att big trouble kan vara nått?kan tänka mig att den är mjukare vilket är posetivt:D

Senast ändrad:
vilka dynastar?
om du kör en del i skogen (lössnö) så tycker jag du ska ta big trouble eftesom den funkar bra i park också. trouble maker funkar däremot inte i offpist..

vilka dynastar?
Big trouble är ganska så massiv och inte så värst mjuk om dom inte ändrat på konstruktionen till i år men det tvivlar jag på! Skulle gått för TM om du mest kör park, då är det ju där dom ska vara bäst!

vilka dynastar?
Det blir big trouble!!Checkade lite recensioner på youtube och dom sa att den passade skit bra till park med:D Och dom är ju rätt fet så dom passar till puder med:)

vilka dynastar?
jibbern sa:
vilka skidor de än blir så kommer jag att mitt eller fram montera dom!!!
Men tror ni inte att big trouble kan vara nått?kan tänka mig att den är mjukare vilket är posetivt:D
jag röstar big trouble, har inte riktigt koll på måtten men jag kör 89 mm i mitten och mittmonterat, Sjuuukt skönt och funkar i pudret med om man kör bc kickar,

såg nu att du bestämmt dig, tycker du gjorde rätt val

Tillbaka
Topp