Vilka gogglar är bäst/snyggast/skönast ?

• Trådstartare Trådstartare Deleted member 64880
  • Start datum Start datum
D

Deleted member 64880

Guest
O'hoy i stugan !
Jag ska köpa nya gogglar men har ingen aning om vilka jag vill ha;)

Så jag undrar bara vilka NI tycker är Snyggast/Bäst/Bekvämast.

Skriv gärna vilken hjälm du har(om du använder en sån:D)
och vilka goglar du har, och för klara varför dom är bäst eller sämst !

Puss och Kram din TOOBBA

Sweet Halfcut Trooper (vit) + Oakley Crowbar (vit) är den rätta kombinationen!
Passar perfekt med varann.

köp ett par dragon briller sjukt klart dom snyggaste o skönste... kvaliten tror ja är bra. själv har ja ett par dragon dx hi-light tror ja modellen heter så .heter iallfall dragon hi-light nånting o dom är sjukt snygga o sköna:D ett bra köp
till dom har ja en Giro- bad leitunant och den passar hjälmen passar bra till nästan alla dragon briller.

Senast ändrad:
Köp dragon dx, de kommer med snygga modeller till nässta sesong eller ett par SPY soilder, passar till alla hjälmar.

Köp ett par fina bolle från 95 mkt bra googles :)

corkaren sa:
köp ett par dragon briller sjukt klart dom snyggaste o skönste... kvaliten tror ja är bra. själv har ja ett par dragon dx hi-light tror ja modellen heter så .heter iallfall dragon hi-light nånting o dom är sjukt snygga o sköna:D ett bra köp
till dom har ja en Giro- bad leitunant och den passar hjälmen passar bra till nästan alla dragon briller.
Dom heter Dragon DX Hi-lits , (har precis likadana som du fast gula hi-lits) (:

Som sakt, Dragon DX är dom skönaste och snyggaste, och sägs ha bästa håll bar het på ramen :)

theusualsuspect sa:
Sweet Halfcut Trooper (vit) + Oakley Crowbar (vit) är den rätta kombinationen!
Passar perfekt med varann.
denna kombination pasar endats om du har storlek L lr större på hjälman, annars ser du förjväligt ut

Har ett par Von Zipper Buswich, jävligt bra skit men jag ska köpa ett par Electric till nästa säsong

Jag har Scott Voltage MS (Gröna) och dom sitter gött och är ganska så snygga men man kan få bättre för de priset pappa gav;)

Alla oakley modeller sitter som gjutna! sen är ju smaken som baken!

som alla säger, oakley crowbar, sitter sjukt skönt på ansiktet. Det finns inte många gogglar som klår crowbar, dom är både snygga, sköna och bra.

FEL FEL FEL!! Det är KASK goggles som är vinterns coolaste nyhet

Oakley Crowbar är helt klart bäst och bekvämast, snyggast är ju upp till var och en.

Här nere ser du min combo med Svart ram, vita bågar och fire iridium lins.
62sqety.jpg

effeh sa:
Oakley Crowbar är helt klart bäst och bekvämast, snyggast är ju upp till var och en.
Ja bäst och mest bekväma är verkligen inte upp till var och en... Det bestämmer Effeh! Heh...

Senast ändrad:
Dirty Dog har finfina gogglar!
spana in!!
www.dirtydog.se

dissa anon, fast de e schöna å sånt :) men de har kickat alla skidåkare på teamet, vill inte ha någe att göra med skis. höhöhöö ganska radical 1 till 10 på radihetsfaktor listan får de ju en 9a

Nanjtvard sa:
dissa anon, fast de e schöna å sånt :) men de har kickat alla skidåkare på teamet, vill inte ha någe att göra med skis. höhöhöö ganska radical 1 till 10 på radihetsfaktor listan får de ju en 9a
Trist, men Anon är ju som sagt ägt av Burton så och dom har väl aldrig riktigt riktat sig till skidåkare.

Tillbaka
Topp