Vilka gogglar är bäst/snyggast/skönast ?

• Trådstartare Trådstartare Deleted member 64880
  • Start datum Start datum
dragon dxs är just nu fetast för mig...
säger som artisty, bara för att även jag vann ett par igår.. haha

Oakley crowbar. Bågarna gör att de passar perfekt till hjälm(jag har en giro g10)men tror att de passar bra till till de flesta hjälmar...har gummi på insidan av bandet....det finns många färger och olika linser att välja på.

Jag har hört att linsen är nästan oförstörbar, att de tom har testat skjuta me hagelbössa på dem och de höll, vt int om detta stämmer.......nån som vet???

Dom skönaste jag haft är nog Wisdom, grymmast synfält också.
Inge vidare till hjälm, då har jag helldre crowbar.

I år tycker jag Anon har fetaste färgerna, men tror dom är för små för mig!

skiDglaD sa:
Oakley crowbar...

Jag har hört att linsen är nästan oförstörbar, att de tom har testat skjuta me hagelbössa på dem och de höll, vt int om detta stämmer.......nån som vet???
Kan mycket väl stämma, dom säljer vell även till US-ARMY (eller vad dom kallas) så den håller nog hög kvalitet. Sen beror det ju säkert också på hur långt bort linsen var när kulorna träffade!

av dom jag har så är dragon dxs skönast för dom är så jävla mjuka och passformen är bäst
arnett är inte så sköna för dom är stenhårda men kan tänka mig att dom formas och dom är åxå väldigt snygga. och electric eg1 är en blandning mellan dom båda och är väldigt sköna och snygga:)

ja det finns bara en google du ska köpa och det är Oakley crowbar röda med pink lins, köp också en bad lieutentant vit läder. Men oakley är jävligt dyra ,jag fick spara länge men dom är såklart värt priset, så köp OAKLEY CROWBAR

Har DR Zipe, de är snygga men vet inte riktigt hur bra de är, lätt bättre än mina förra Scott i alla fall.

Kask och IS är snyggast

scott ransom är iaf bäst! snyggast är dom fan nästan oxå, för o inte tala om hur jävla sköna dom är ,

Kan någon tipsa om ett par goggles som sitter skönt med en RED Hifi hjälm? Har ett par arnette sedan tidigare men de trycker på näsan lite när hjälmen går ner mer i pannan på den här modellen...

Det där med hållbarheten på Oakley-gogglesen, så har jag faktiskt sett på film när en kille står 12 meter från ett par Oakley-solbrillor (samma linsmaterial som i gogglesen, Plutonite) och skjuter på dom med ett hagelgevär. Linsen spricker inte, kulorna går inte ens igenom linsen! Här har ni bild tagen efter ett sånt test!

6uh5cg5.jpg

Skönast/bäst/snyggast då? Jag köpte ett par Dr. Zipe för ett år sen, och dom har jag slitit ut redan nu. Skumgummit lossnar, bandet sitter inte. Dessutom knarrar det äckligt mycket när man böjer lite på dom, haha!
Jag skulle säga Oakley Crowbar, eller Smith Phenom, som bäst!

Dragon DX. Snygga och Sköna goggles som passar alltid.

varfan får man tag på linser till scott ransom ?

själv har jag anon figment och dom är inget att klaga på.Jag tycker dom är sjukt bra.

Senast ändrad:
jag har red hifi och ett par oakley crowbar så sjukt sköna och snygga kan byta lins på, de finns ganska många och välja på

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp