Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Den dementerar jag DIREKT.Riggan83 sa:Smith i/ox rekommenderas!
Precis, det som stjälper många stora "flug-glajjer" är att de har ett väldigt tjockt foam som gör att betraktningsvinkel neråt blir väldigt lidande. Stor lins, men för lågt ut från ögat. Det var därför jag la min röst på Yniq då de är konstruerade för att gå långt ned och inte bygga så mycket på djupet.bitteb sa:Tack för alla svar! Men många spekulerar om att ju större glass desto större synfällt. Det stämmer ju inte riktigt
Har just fått hem ett par Kask Mask 4. Ska till butiken o prova lite andra modeller imorgon och jämföra
Sen får vi se vad d blir för någraSen blir d Alperna 2 veckor.....
har ett par smith i/o (utan x) och kan säga att synfältet är jävligt stort och bra! hade ett par poc lobes innan som ser ännu större ut från utsidan, men jämfört med i/o så är synfältet inte lika bra.Riggan83 sa:Smith i/ox rekommenderas!
Njee, airbrake har inte så stort synfällt.Teki sa:Ingen som nämnt det. har för mig att oakley airbrake. sjukt snygga, kanske lite dyra