Vilka Goggles?

JaJaeger

Medlem
Vilka Goggles?
Va och kolla inne i STHLM mondags och hittade en affär med massa googles,men jag har lite svårt att beästemma mig om vilken sort.
Oakley
Quicksilver
Smith
SPY
Dragon

Vilka Goggles?
Klassikern är ju scottgoggles. Funkar alltid och nu på senaste tiden har de börjat bli snygga också. Oakley är lite mainstream, men snygga, det är dom...

Vilka Goggles?
arnette ruler tror jag dom heter de e de hetaste ..
de e rett gamla typ 2 år men de e så jävla grymma köppte nya lika danna för att ha två om ett par skulle gå sönder ..
dom e riktigt coola också..
gytt
haj

Vilka Goggles?
spy,iris,anon eller electric..inte nå jävla oakley..
då kan du ju va som alla andra o köpa en goosejacka också, och ta en vecka i sälen per år där du går ner för backen och hem o duscha innan afterskin..så har du gått linan ut.. inte oakley..peace

Vilka Goggles?
om du vill ha spy så har jag ett par nya marc franc montoya soldiers till salu..åkta med i 3dar..kostar en 1100-1200 nya men jag säljer dom för 900 med låda o allt..hör av dig...peace

Vilka Goggles?
Fan, det kvittar ju vad du har för goggles nästan. Köp inte de som ser ballast ut för då tror man att du är en ytlig tönt som bara vill verka frän!

Vilka Goggles?
arnette immar aldrig igen! Jag är helnöjd med mina, med spegellinsen blir fort sliten fast den är relativt billig så det gör inget..

Vilka Goggles?
Gör såhär..
Testa vilka som är skönast och tänk hur mkt du vill betala.
Jag personligen skulle välja dragon med segel eftersom de är ett jävligt grymmt mätke som gör satans grymma goggles.
Själv åker jag oakley wisdom, så jag ör väll bara till mainstream utan att det ska vara meningen.

Vilka Goggles?
Hur många gogglesmärken är det som själva står för produktionen förutom de större märkena som Scott, Oakley etc? Jag har för mig att åtminstone Arnette tillverkas av Briko.

Måste väl vara fler märken som är tillverkade på samma fabriker och inte skiljer i så mycket annat än design och image?

Vilka Goggles?
Har ett par wisdom som har funkat bra... pajar något så vill man inte att det är oakleygrejer dock att reklamera tar typ tre säsonger. Hade sagt Arnette om jag hade köpt ett par idag.

Tillbaka
Topp