Vilka goggles?

Vilka goggles?
tyckte inte några var särskilt snygga... de vita kanske. förstår fortfarande inte varför alla småknattar måste be om hjälp med att välja vad de ska ha på sig. omyndigförklarande, om något.

Vilka goggles?
Lee-nus sa:
tyckte inte några var särskilt snygga... de vita kanske. förstår fortfarande inte varför alla småknattar måste be om hjälp med att välja vad de ska ha på sig. omyndigförklarande, om något.
Men ingen bad om din åsikt huruvida "alla småknattar" är omogna eller inte...

Vilka goggles?
jo, du praktiskt taget bad om det genom att fråga.
edit: tror f.ö. inte att det finns nån 20+ här som förstår hur det kan vara så svårt att bilda sig en egen uppfattning.

Senast ändrad:
Vilka goggles?
anon gogglen är är brutalt snygg.. har dock ingen aning om hur den är prestandamässigt.. vet dock att dragon är väldigt sköna och immar inte..

Vilka goggles?
Jo jag tror det blir antingen de vita dragon eller de svarta anon, men nu till de stora problemet, vilken lins passar bäst? Någon allround-lins som jag kan köra med både i solsken o på natten osv.. :)

Vilka goggles?
Håller med Lee-nus.
Alla var fula. Men det är ju min åsikt,
Gå på din egna känsla + du vet ju själv vad du har för kläder osv det finns kanske någon av dem 3 par du har länkat som blir snygga då! Lycka till att hitta dina googles

Vilka goggles?
Perkal sa:
Håller med Lee-nus.
Gå på din egna känsla + du vet ju själv vad du har för kläder osv det finns kanske någon av dem 3 par du har länkat som blir snygga då! Lycka till att hitta dina googles
haha tackar :P

Vilka goggles?
Perkal sa:
Håller med Lee-nus.
haha tackar :P

Vilka goggles?
Almis sa:
Lee-nus sa:
Men ingen bad om din åsikt huruvida "alla småknattar" är omogna eller inte...
Snälla !"#¤%& varför ska man behöva bli bedd om sin åsikt? Dom här trådarna om vilken jacka, goggles eller hora man ska välja baserat endast på utseende är så jävla underliga? Finns väll ingen annan än du själv som kan avgöra vad DU tycker är snyggt...

Vilka goggles?
Almis sa:
jag har ett par spy zed (de i mitten) men inte i samma färg riktigt. mina är ljusgröna och vita istället. en jäävligt nice goggel + att man får med en extralins när man köper dom. fick en spegellins och en persimmon när jags beställde på xtremegoggles.se

Vilka goggles?
simonthyrberg sa:
Almis sa:
jag har ett par spy zed (de i mitten) men inte i samma färg riktigt. mina är ljusgröna och vita istället. en jäävligt nice goggel + att man får med en extralins när man köper dom. fick en spegellins och en persimmon när jags beställde på xtremegoggles.se
Nice, går de att få me andra linser än spegel o persimmon lr?=)

Vilka goggles?
Vilka goggles?
Almis sa:
simonthyrberg sa:
Almis sa:
Dom två sista, särskillt den i mitten va nju snygga :P har du nån av dem?:)
vet faktiskt inte, men du kan ju maila dom (xtremegoggles.se) o höra?

Vilka goggles?
simonthyrberg sa:
Almis sa:
simonthyrberg sa:
vet faktiskt inte, men du kan ju maila dom (xtremegoggles.se) o höra?
Jo, tackar ;)

Vilka goggles?
Hade tänkt införskaffa mig nya goggles. Är inte så värst duktig åkare men känner att jag ändå skulle behöva ett par "riktiga" goggles. Då jag befinner mig i London har jag såklart varit runt o kollat i "alpinaffärerna" och ramlade in (bokstavligt talat) på en av Oakleyaffärerna och fick upp ögonen för Oakley Crowbar med White/Black Iridium lins. Vad jag förstått så ska den fungera bra som en allroundgoggle?
Letar alltså efter en allroundgoogle+lins som funkar bra med hjälm (antagligen R.E.D. Trace).
Värt att veta kan vara att jag kommer tillbringa 2 veckor i de svenska fjällen, och 2 veckor i alperna. :]
Jag kanske är helt ute o seglar, så skulle gärna behöva lite tips o råd på vilka andra goggles det skulle kunna finnas, eller om det är ett bra val! :)

/Raaz

Vilka goggles?
Raaz sa:
Hade tänkt införskaffa mig nya goggles. Är inte så värst duktig åkare men känner att jag ändå skulle behöva ett par "riktiga" goggles. Då jag befinner mig i London har jag såklart varit runt o kollat i "alpinaffärerna" och ramlade in (bokstavligt talat) på en av Oakleyaffärerna och fick upp ögonen för Oakley Crowbar med White/Black Iridium lins. Vad jag förstått så ska den fungera bra som en allroundgoggle?
Letar alltså efter en allroundgoogle+lins som funkar bra med hjälm (antagligen R.E.D. Trace).
Värt att veta kan vara att jag kommer tillbringa 2 veckor i de svenska fjällen, och 2 veckor i alperna. :]
Jag kanske är helt ute o seglar, så skulle gärna behöva lite tips o råd på vilka andra goggles det skulle kunna finnas, eller om det är ett bra val! :)

/Raaz
Jag kan inget om sånt, behöver själv lite hjälp :P
Fan va nice, alperna o fjällen i en månad:D

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp