afernstrom Ny medlem 2006-12-10 vilka hjälper miljön att bli bättre? #1 hjälper ni miljön ? isåfall vad gör ni ?
H Henck Medlem 2006-12-10 vilka hjälper miljön att bli bättre? #2 jag skiter i att köpa moppe och åker buss istället!
D Deleted member 65291 Guest 2006-12-10 vilka hjälper miljön att bli bättre? #3 jag kör moppe skiter i att åka buss..
crilleus Ny medlem 2006-12-10 vilka hjälper miljön att bli bättre? #4 Släcker lampor i rum där jag inte är, har inte TV:n på standby, tar cykeln i stan, sorterar sopor,
P Petten Ny medlem 2006-12-10 vilka hjälper miljön att bli bättre? #5 slösar inte alldeles för mycket el och fått mina föräldrar att köpa ny bil
rieckmann Ny medlem 2006-12-10 vilka hjälper miljön att bli bättre? #8 Köper miljömärkt och ekologiskt, sorterar soper, cyklar eller tar longboarden istället, energispar lampor, en början i alla fall!
Köper miljömärkt och ekologiskt, sorterar soper, cyklar eller tar longboarden istället, energispar lampor, en början i alla fall!
anell Ny medlem 2006-12-10 vilka hjälper miljön att bli bättre? #9 släcker lampor, tar bussen.... ska köpa bil till sommaren, blir en saab biofuel.
Rydell_Himself Ny medlem 2006-12-10 vilka hjälper miljön att bli bättre? #10 kör cross och åker wakerboard
Rydellen Ny medlem 2006-12-10 vilka hjälper miljön att bli bättre? #11 anell håll koll på 9-3 sportsedan. Ska komma med ecopower.
V victorsallander Guest 2006-12-10 vilka hjälper miljön att bli bättre? #12 när pappa köpte ny bil tvingade jag honom till att köpa en bil som gick att köra på etanol, en såkallad miljöbil.
när pappa köpte ny bil tvingade jag honom till att köpa en bil som gick att köra på etanol, en såkallad miljöbil.
Tomtefar Aktiv medlem 2006-12-10 vilka hjälper miljön att bli bättre? #13 åker kollektivt/cyklar/går minskar konsumtionen av onödiga saker dödar rökare nä, det där sista var bara önsketänkande....
åker kollektivt/cyklar/går minskar konsumtionen av onödiga saker dödar rökare nä, det där sista var bara önsketänkande....
P PowaH Guest 2006-12-10 vilka hjälper miljön att bli bättre? #14 använder nå speciella Glödlampor och sopsorterar o sånt