Vilka Kommer? Skifix Big Air 5/4

Jag är sugen, men inte säker.
Sista anmälningsdag är Torsdag va?

Kommer nog om det blir sol :)

Något bestämmt om hoppet?
Är osäker om jag kan ta mig dit på något sätt, har råd, och om jag får tag på en ryggplatta samt att jag är lite osäker om man ska ställa upp lr inte :) Hade varit kul men det verkar ju vara på liv lr död tyvärr
Edit: Hur är det med fart till hoppet? var ett helvete i söndags kommer jag ihåg :=)

Senast ändrad:
kan ju säga att hoppet är ombyggt till ett table top nu, drygt 15 meter från uthopp till landning, lilla kickern är numera en corner där man kan ladda bajset! farten vet jag inte då jag inte kört dem själva men enligt vad jag hört av dom andra locals så äre ganska friskt laddat med farten, men det är inget problem. lördag kommer ju enligt de flesta väderprognoser inte heller att vara allt för varm så det blir nog grymt! får hoppas på sol och noll nederbörd, kommer bli sjukt grymt!

och jag ska vara med förresten ;p

Info om hoppet, Som sakt kan ni läsa lite om de som Theseb skrev.
Och jag som va där o kände lite på hoppet igår eftermiddag , och Farten man behöver är ca, hela B backen, Om de blåser alltså, som de gjorde igår, men om de är vindstilla så krävs de nog mindre.
Sen har dom ändrat kicken så man flyger betydligt mycke högre, dom har höjt den lite och gjort lite sprätt på de. samt dom har gjort längre gap.
Som theseb skrev om lilla hoppet så har dom gjort de till en corner, vilket som är mycket bra. för om man är tveksam på hoppet så kan man ladda som jäävlarn i cornen. beroende på hur mycke fart man har.
Man kan då få ENORM höjd!.

Jag vill ha bilder på hoppet :(
Hela B-backen? Menar ni barnbacken eller kallar ni era backar för abc, isåfall -b är väl inte den som går från toppen av stora berget?

Samma här, känns som att hela serien haft lite otur med vädret.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp