Vilka Lurar ?

Nickelero

Medlem
Vilka Lurar ?
Tja ge förslag på vilka hörlurar jag ska köpa kan inte bestämma mig. Funtar på Skullcandy SK pro men priset är lite dyrt:(

KOM med förslag!

Vilka Lurar ?
Köp koss dom har bättre ljud men om du är ute efter utseende så blire väll skullcandy. Kan även rekomendera koss sparkplug in-ear lur / MvH Granaten

Senast ändrad:
Vilka Lurar ?
ska du ha bra lurar ska du köpa skullcandy full metal jacket eller koss porta pro, men om du ska köpa ganska bra och snygga ska du köpa skullcandy lowrider.

Vilka Lurar ?
WESC har ju utan tvekan de snyggaste lurarna i prisklasser från ca 500kr - 1700kr, tror du kan köpa dem på cdon & ginza bl.a

Vilka Lurar ?
ljudet i skullcandy är kanon, jag är visserligen inte musiker men jag har testat herrans massa lurar och lyssnar på musik dygnet runt

Vilka Lurar ?
köp inte WESC dom är ju fina å sköna men dom läcker som fan, om man sitter på bussen så får man ha på jättelåg volym för att inte dela med sig av sin musik till alla runtomkring sig.

Vilka Lurar ?
H-A-G-A sa:
köp inte WESC dom är ju fina å sköna men dom läcker som fan, om man sitter på bussen så får man ha på jättelåg volym för att inte dela med sig av sin musik till alla runtomkring sig.
Fast det är ju skitbra att dom gör så att alla på bussen kan höra hur tungt ghetto man är.

Vilka Lurar ?
även fasst folk säger att wesc lurarna läker så är det ändå så jävla mycket bättre ljud än skuullcandy, skullcandy har asså NOLL bas +att wesc sitter hävligt bra på huvudet till skillnad från skullcandy

Vilka Lurar ?
Koss sparkplug in-ear har så sjukt skön bas! Dom bästa om du vil ha bra ljud! men på 3 års tid har 4 par gått sönder , av normal användning. dom senaste jag köpte gick sönder efter 1 och en halv månad. Och då var jag försiktig :P

Det är en bra tråd för jag letar också efter ett par lurar med bra bas och högkvalitet! alltså att dom håller !

Vilka Lurar ?
Scullcandy icon... sitter lite oskönt i början men du vänjer dig snabbt.. helt okej ljud och jävligt snygga.. Kostar 299 kr

Vilka Lurar ?
Jag kör WESC-oboe. tycker dom är feta. Håller med att dom läcker lite, men det stör ju inte dig, bara dom andra på bussen. Ljudet i dom är grymt. Lurarna kostar 499kr. Finns på Junkyard.se

Senast ändrad:
Vilka Lurar ?
inte bra ljud i skullcandy lowrider. bättre ljud i icon då, och icon sitter bättre. hade ett par från teknikmagasinet, dom satt bra och hade grymt ljud för pengarna. dom kanske inte är lika snygga, men dom är billiga.

AKG's lurar har grymt ljud! har bara provat kompisars och det lilla jag har hört så är det grymt ljud!
men om du bara är ute efter bra ljud ska du ha några in ear lurar. tex creatives eller sony ericssons som följer med till deras originalheadsets. dom stänger ute allt ljud, bra bas och overall bra ljud! lite dyrare men, det är värt ze money!

peace.

Vilka Lurar ?
Eftersom det verkar som att det är dåligt ljud i de flesta hörlurarna och många läcker, så kan du väl lika gärna köpa en bergsprängare? Mycket ljud för pengarna om inte annat...

Vilka Lurar ?
Prova Skullcandy Skullcrusher om du ska ha fetare bas. Den har en extra "basbooster" med batteri mellan lurarna och spelaren som smäller på lite mer tryck i ljudet!

kolla på junkyard.se eller hollywood.se

rock on

Vilka Lurar ?
Sennheiser har stabilt ljud. ttäcker hela registret samt bra tryck i basen. stora bekväma kåpor typ 10 centimeter i diameter skön isolering. värmer bra kalla dagar. sladden ryp 3 meter utsträckt,

Ride safe

Vilka Lurar ?
Skullcandy Icons, ingen tvekan om saken.. sjukt bra pris, riktigt sköna och väger ingenting.. sen om dom pajjar (vilket många skullcandy lurar verkar göra) så är de bara att köpa nya :)

min röst går till Icons, jag har inder dom senaste 2 åren avverkat 3 par sånna å är fortfarande supernöjd!

Vilka Lurar ?
Om du är ute efter bra ljud så ska du köpa Sennheiser, alla andra i det här inlägget bryr sig bara om utseendet och inte ljudet.

Men somsagt så är sennheiser bättre på ljud än vad skullcandy är.

Vilka Lurar ?
har nån någon aning om hur ljudet i skullcandy smokin buds är? eller har ni nåt annat förslag på ett par bra örsnäckor. gärna från www.cdon.com förresten

Vilka Lurar ?
Har haft ett par scullcandy lowrider, dock tappade jag bort dom.
Fast de var jag nästan glad över, eftersom jag var sjukt missnöjd med ljudet i dom.
Var NOLL bas, kunde likagjärna tejpa fast mobiltelefonen runt skallen.
Köpte sen ett par koss porta pro, dom kanske inte ser mycket ut för värden, men vilket ljud, det är underbart.
Sen har jag provat dom flesta scullcandy lurar, och har inte vart imponerad på någon av dom.
Vissa har batterier för att öka basen, men ja... tyckte bara hörlurarna vibrerade istället för att basa. Men måste ju säga däremot att dom är snygga, och om man använder dom mer som assesoar (stavning) så är dom ju helt okej, men skulle hellre prova ett par wesc isåfall.

Tillbaka
Topp