Vilka märken?

snomannen

Ny medlem
Vilka märken?
vill ha riktigt baagieee kläder men vet inte vilka jag ska ha... har kollat typ 900 sidor men allt som e riktigt baagie e snowboard märken. sen undrar jag var man kan köpa Salomon kläder inom sverige.

tack på förhand.

Vilka märken?
Klart det är skillnad på snowboard och skidkläder. Snowboard kläderna är skurna för att åkas på snedden med medans skidkläder är skurna för kroppens position rakt fram.

Nej men skämt och sido. Så är det ingen skillnad mellan snowboard och skid kläder. Dom flesta märkena som gör "skidkläder" är mera offpist inriktade med mycket gore-tex osv.

Finns hur många schyssta märken som helst på marknaden idag, bara leta efter nått du gillar.

Senast ändrad:
Vilka märken?
Vad spelar det för roll om det är Snowboardkläder?
Förstår inte folk som säger att man inte kan åka i Burton för att det är ett snowboardmärke, lägg ner det. Det funkar hur bra som helst!

Jag kan tipsa om Burton, Four-square och 686 som alla är snowboardmärken från början.
Det är oftast snowboardmärken som gör baggy kläder. Salomon och Helly Hansen´s kollektion är inte speciellt baggy, utan där får man istället gå upp i storlek..

Vilka märken?
alla kläder blir typ baggie om man tar stor storlek =) burton gör mycket bra, själv kör ja med rip curl, mycket bra grejer!!

Vilka märken?
de e ju bara att glida in på nån vettig sida och leta upp det du tycker är snyggt.. ett tips är sections kläder AS FETA!

Tillbaka
Topp