vilka oakley goggels är snyggast

4537bf03ca564.png_242_0_0.jpg

JP walker signature modell^

tycker dom är hyffsat coola eftersom modellen är en o-frame. sen så får man dubbla straps med.

hmmm, svårt, tycker alla är skitsnygga
men a-fram o wisdom ligger mitt hjärta närmast, sen e ju crowbar sjukt nice!
allt beror på matchningen mellan färg på ramen/linsen

Jag väljer att använda ett citat från Dustbin Dan: "Det som blir inne i år är att kunna åka skidor oavsett klädsel. Det är helt nytt! Kanske lite chockerande, men det är faktiskt det senaste."

Köp de brillor som passar bäst till din hjälm och plånbok.

wisdom,crowbar,o-frame(jp signature isf), aframe i inbördes ordning

Tycker Crowbar passar bättre i min crosshjälm än på skallen i backen!

Då finns de många andra som e snyggare, Oakley framför allt men diggar även Dragon!

nedrans tjat om vad andra tycker. vad spelar det för jäkla roll vad alla andra tycker om dina goggles? snälla, kan någon berätta detta för mig?

Senast ändrad:
Om det inte är så att du befinner dig under förtryck av någon mobbare och att det därför är indirekt livsviktigt att du har just de goggles som den stora massan tycker är snyggast, så kanske du kan skaffa din egen uppfattning istället för att anta någon annans?

Jag hade kunnat förstå denna tråd (och flera andra) om det hade handlat om tips på märken man kanske inte känner till och var man kan hitta specifika modeller m.m.

Är det inte längre viktigt med t.ex passform för individen som ska använda produkten?

mattie: jag kan svara direkt. utifrån vad jag förstått från en helvetes massa foruminlägg och svar så är det viktigaste hur saker ser ut, detta gäller allt, skidor, pjäxor, bindningar, kläder, hjälmar, goggles m.m. m.m.

Funktion, passform, kvalitét och pris är skit samma!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp