vilka oakley goggels är snyggast

MuRRweLL sa:
jag ska köpa ett par oakley goggels men villka är igentligen snyggast?
Jag tycker att wisdomen är lätt snyggast... så jag köpte dom,
efter sisådär 12 dagar hade jag konstaterat att dom satt förjävligt på mig .. tryckte på ett obekvämt sätt.. så jag stack och testade ett par A-frame och dom satt bättre.. så jag bytte in wisdomen (snow white/fire iridium) mot ett par A-frame (jet black/fire iridium).

Med detta vill jag säga,

KÖP FFS. ETT PAR GOOGLES SOM PASSAR DIG.
OCH OM DU TYCKER DOM ÄR SNYGGA ÄR BARA EN BONUS.

och jag ursäktar inte för caps.. ^^,v

Den nya Oakley B-Frame:n som kommer nästa år är snyggast...

Kommer att ha en helt ny slimmad gangsta-look. Glasen kommer vara individuella för varje öga och sitta tightare på huvudet med en tunn gummistropp.
Påminner lite om http://www.mytravelairshop.se/Images/Image.aspx?ItemNo=5116

Kommer även att finnas en nyutvecklad gangsta-strap att köpa till som består av ett helt vanligt snöre. Tanken är att snöret ska viras runt öronen så att dessa står rakt ut, precis som på en riktig gangsta! Efter en tids användande kommer man att se ut så här permanent:
BIG-EARS.jpg

B-Frame är dock bara projektnamnet, i butik kommer brillorna att heta Oakley Google, uppkallade efter en viss sökmotor...

Senast ändrad:
du ska ju inte lyssna på vad alla andra säger o jag tycker iofs inte om o se att det finns en massa som har likadana googles som mig...men Oakley Stockholm Snow jet e snyggast...:D:D:D

Mina alldeles egna Oakley crowbar neon stretch pink iridium ^^

Mina;) stretch! Annars har jag fastnat för Oakley GasCan! den vita modellen, viserligen solbrillor men grymma för det!!

Senast redigerad av en moderator:
HAHAHAHAHA förjävliga bilder ni lägger upp

PEACEEEEE!

Senast ändrad:
HAHAHAHAHA förjävliga bilder ni lägger upp

PEACEEEEE!

Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp