Vilka säsongade i St Anton 03-04

Comme

Ny medlem
Blöpp Blöpp, nu när folk börjar trilla hemmåt så sakteliga tänkte jag lägga ett upprop på vilka som bluppade runt i ST Anton i vintras!

Skriv namn och ett karakteristiskt drag, men ni får inte skriva förän ni vet vem den som skrev före er är! Smygkika i deras presentation eller något.

Jag börjar: Martin Fredriksson
Superkraft: Bröt näsan två gånger, Gul jacka.

Jag: Christian "allmountain-Crisp" Atmer
Hemlig superkraft: En förmåga att ofta dansa alldeles för full på kandahar, ofta iförd en slags tweedhatt. Blå haglöfsjacka i backen.

Hank the tank
superkraft:sitta och skjuta luftgevär på arbetarklassen och dricka bier!

Enda säsongaren som varken söp eller åkte..
Superkraft: att klaga enormt hela tiden på mina ångestframkallande arbetstider som typ tillät varken åk eller sup.
Men nu är jag glad som fan för jag har 35 tusen på fickan efter att ha köpt 3 goggles (fummlade bort en efter en), bräda, bindningar, sändare och sushi minst en gång i veckan hela säsongen.. ..hehe.. maybe it was worth it?

Tjenis! Allt bra med nosen och dig?
Det är jag Marielle som skriver! "Latte Machiato" bruden på Amalis. Brukar åka runt på min snowboard rätt mycket och har nästan alltid ett leénde på mina läppar!
Låter det bekant?
Du skulle visa mig när du trixade på din cykel, men så blev det aldrig... *snyft*

Niklas.

Kännetecken: krulligt hår, völkl gotama, gröna spy-gogglar.

Bodde i Haus Pies, Vilka var inte där på förfest ;)
Åkte runt i en röd fin fin hjälm.
Ska till Freeride i Åre nu till nästa helg. Vilka ska dit ifrån anton bummarna?

AC...eller Annacatrin som jag egentligen heter.

Kännetecken: brädan under ena armen och Spars chokladkex under den andra... va skulle jag gjort utan dem?

Emmmmmma

Tjejen i kassan på rendl som ibland hade något rödsprängda ögon...
Älskar berner wurst och knödel gör jag också!
Grön kruka i backen.
Servus, grussti, pfirti på er alla!!

sliter fortfarande med skolan men va nere vecka 7. hade lite roligt åt killen i gul jacka och jätteplåster på näsan, men blev brutalt bortgjord när jag insåg att han var svensk, ledsen polarn.... hoppas näsan läkte och att du hade en grym säsong....

Sponcored by CSN så pluggade jag tyska i anton, jävligt skönt att slippa missa fina dagar pga jobb, helt klart att rekomenderna.

aldrig utan keps/mössa/hjälm!!!

Johannes jobbade på rendl som diskare... annars mesta dels svartklädd i backen och ofta ganska ganskafull på funky.

YxMördaren
Pluggade en 4 veckor på skolan där sen köpte jag nya skidor och hadde mer roligt utan skolan.
Iförd stetson hatt ganska ofta.
Iförd minimala kläder på crossdressingen :)

Jag Oscar va där bodde självfallet i Pettneu som alla med lite självaktning :-) försökte hålla mig så långt i från yxmördaren och allt annat löst pack som bodde i St. Anton

Leve P9 och Haus Scherl

Man bor ju i byn inte i nån jävla förort.
Speciellt inte pettneu.
Men iofs grillfesten i måndags på Haus Sherl var grym.

Erik

Grön north face-jacka. Jobbade som diskare på Friedheim, enligt uppgift den sämsta de nånsin haft. För övrigt e jag en jävligt torr å trist kille...

Var nere v12 och plåtade lite till artikeln här på Freeride.
Hängde med galningarna i Traxl och med småläningarna från Pettneu! Hadde becha (stavas?)byxor och en jättestor kamerarygga på ryggen! Var nog den enda som inte blev insläppt på crossdressingen!! =((

Respect till alla er bums som var där nere!

Keep The Dream ALive

Jag var där, andra gången. Heter Jonas och svettades som ett as under min hjälm och ryggskydd.

Jag bodde o jobba i lilla pettneu...
Var en av de tre musketörerna i röda jackor från schwarzer adler ;) hoppade runt på fina gulblå kryckor de sista veckorna :)

Leve P9!

David
Var bra på att aldrig lyckas med att "vi ska bara ta 1 öl eller 2 ikväll" under 5 totalt alkoliserade månader.
Svagt minne av att jag har träffat några av er... ;)
Sen så jobbade jag på tok för mycket.(har iaf pengar på kontot, ha!)

(sjukt kul att se alla här, sickna minnen.)

peter

såg till att liften funka som den skulle och att alla underabara tyskar kom på och av liften på ett tryggt o säkert sätt i alp-paradiset pettneu...

ibland besökte jag en liten by utanför pettneu som heter st. anton, med en röd-vit jacka på me.

Martin dr schranz JR
Kännetecken: Långt hår, oftast nerstucket i ett ölglas när jag var på funky, annars åktes det mycket skidor ifrån de två galningarna som bodde uppe i oberdorf och jobbade på schranz!

Charlotte, liten skidflicka som var andra medlemmen i "lottornas källare" med drop in hela vintern!
Hängde då och då i lech och försökte jibba men kraschade väl mest!!!

Mattias Carlén

Jag hade trasiga kläder och spolade lite is på ice-karting banan

bodde i pettneu garnen 45! P9

Flickan som härdade ut på Hotel Brunnenhof medans folk droppade in, diskade lite, argumenterade med Pepi&Karin och sedan gick...
Hängde oxå en del i Lech, i off- pisten, på funky, vid square, i grässhuset och med moppe- killar...;)

//Putmagen
(nutellans biverkningar)

Bjorn Mountain

Utslangd 6 grr fran Funky. Drogs med i en mindre lavin uppe i Mattun, ramlade pa en sten och brot svanskotan. Ajajajajaj!

Det var najs miniåterträff i halmstad och ucklum i helgen! Martin med näsan, Christian Pettneu, Johan Vaern, Magdalena, Ucklumboysen och Günther och A-teens. Ja herre jäflar.

Tillbaka
Topp