Vilka ska jag välja?

adamreivant

Ny medlem
Vilka ska jag välja?
Tja
jag funderar på att skaffa ett par tm 06/07 elr ett par Armada AR6 06/07
då undrar jag vilka som ni tycker jag ska ha...
jag är helt ok i parken...
sätter 540 (inte spiken) och SW 3 och sånt...
ska satsa på b-flip och lite mer kompliserade snurrar,
och jag kör lite lite offpist och BC.
men mest park asså...

Så vilka tycker ni jag ska satsa på?

Senast ändrad:
Vilka ska jag välja?
ok Armada får det bli...
men nån som vet var man kan få tag på Armada AR6 166cm från internet elr någonstans där det finns?

Vilka ska jag välja?
då ska du ju köpa TM, du kommer inte ångra dig! kolla om alpingaraget.se har dom kvar.

Vilka ska jag välja?
Skidzo sa:
För jag åker lixom lite bc med och sånt och dom är lätta har jag hört asså armada
Då du vill ha lätta och hyffsat mjuka skidor tycker jag du ska välja tm, då dom har båda delarna! Sen skiljer det inte ens mycke mellan dom i midjan så båda funkar för den svenska bc åkningen!

Vilka ska jag välja?
Så då är det nästan bara grafiken som är skillnaden för om det är ungeför bara det så blire armada för dom vinner lite mer i grafiken enligt mig

Vilka ska jag välja?
Skidzo sa:
Så då är det nästan bara grafiken som är skillnaden för om det är ungeför bara det så blire armada för dom vinner lite mer i grafiken enligt mig
TM har förstärkta stålkanter under pjäxan för rails, det vet jag att ar6 inte har!

Vilka ska jag välja?
finns väl ingen orginalbindning men tar en man känner för typ, en bra alltså! Finns ju inga armmada bindningar så!

Vilka ska jag välja?
Varför i helvete gör du en sån här tråd om du ändå bara är en obstinat skitunge?

Vilka ska jag välja?
effeh sa:
Varför i helvete gör du en sån här tråd om du ändå bara är en obstinat skitunge?
Precis, vänta bara på att nån skulle skriva de!
De märks att du redan har bestämt dig för armada innan du äns gjort tråden, för kan inte precis säga att armada har fått bättre kritik i den här tråden än TM. Men, men du väljer..

Senast ändrad:
Vilka ska jag välja?
Själv skulle jag formulera såhär:

Ska köpa nya skidor.
[info om mig]
Dessa har jag kollat på[insert ski]
Vad tycker ni?
Åker mest[åkstil]
Max[Maxbelopp]
Erfarenhet och Krav

Vilka ska jag välja?
Själv tycker jag att TM har funkat perfekt, störtskönt isgrepp, bra popp.
Inte för hårda, väldigt lätta men ändå stabil.

Vilka ska jag välja?
jag tycker du skall köpa atomic iställlet har hört att dom är mkt bättre än dynastar! eller kanske fischer, elller salomon !!:O:O!!

Vilka ska jag välja?
eftersom du sätter 540 (inte spiken) så ska du inte ha ngn av dom. då ska du ha völkl. om du däremot satt 540 (spiken) så hade någon av ovanstående skidor varit aktuella. men som sagt, du ska ha völkl. modell spelar ingen roll.

Tillbaka
Topp