vilka ska till kungsberget?

A_DeGeer

Ny medlem
vilka ska till kungsberget när de öppnar eller nån da senare? ( de öppnar 16 dec)
tror ATT de kommer finnas en park då eller kommer den va jätte dålig?

Jag bor i närheten så jag ska kanske dit.
Det dom brukar ha när dom öppnar, iallafall förra året,
är några rails och kanske nått hopp.
Men som sagt så vet jag inte.

Den stora parken brukar normalt byggas runt nyår, blir nog inte föräns då jag kommer åka

Jag kommer va där! Ja den stora parken kommer öppna 31 december.. men fram till dess kommer dom ha ne "mini" snowpark osm förra året, då innehöll den 1 hopp, s-rail, battleship, kinkbox och c-rail tror jag..

det enda hoppet var rött för er som undrar,

hoppet finns med i
"YoYoYo-filmen" som ett gäng har gjort, vet inte riktigt vilka..

ja ska dit..för vi har köpt en husvagn som jag o polarna ska ha där!!! :PPPP

den parken dem hade förra året i början den s.k minsnowparken tyckte ja va bra iaf =)

blir nog inte den 16 december pga av värmen.. för att kanonernas snö ska ligga kvar behövs kyla nu!!!

dom behöver vell inte så många dar med minus för att få upp en backe! men dom dom ska ha miniprak måste dom nog ha kyla snart. ja kommer att vara där :)

simonl sa:
blir nog inte den 16 december pga av värmen.. för att kanonernas snö ska ligga kvar behövs kyla nu!!!
Fortsätter det i den här takten så blir det nog ingen öppning över huvud taget.

Gör något åt miljön nu!!!!

Ewasx sa:
simonl sa:
Fortsätter det i den här takten så blir det nog ingen öppning över huvud taget.

Gör något åt miljön nu!!!!
Temperaturen kommer att sjunka vilken dag som helst framöver, minns förra året då vintern kom bara sådär en morgon.
Årstiderna ändras så fort numera eller rättare sagt, vissa märker man inte ens av:P

Jag kan garantera att Kungsberget inte öppnar den 16:e. Inte någon snö, och kanonerna kan inte köras pga plusgrader. Den 16:e blir de inte.

Senast ändrad:
Skulle tippa på mitten av v.51 runt 20/12 med tanke på väderprognosen ovan. I bästa fall.. Själva parken brukar bli klar runt nyår tror det blir något sånt i år med.

Senast ändrad:
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Kan Medela Att Det Blir 25 December Dem Öppnar!!!

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

BE THERE!!

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp