Vilka ska till St Anton snart?

lincuz

Ny medlem
Jag och ett par till drar ner till St Anton på torsdag och tänkte kolla om det är några andra som kommer ner samtidigt som vi?
Ha d!

Tar samma tåg funky fred!!! kanske ses ombord! snön verkar ha kommit tidigt i år så förhoppningsvis sätter säsongen igång ganska så omgående... hoppas vi ses nere i anton i alla fall. Om inte annat kan man gå ihop med boende. Har en del på g i st jacob, riktigt schysst men lite dyrare då vi bara är två. Det är ju aldrig fel att skära ner på kostnaderna genom att skaffa en större lägenhet... kanske någon annan st anton fantast som är sugen? hör så fall av er, bigger is better! i alla fall har man oftast kök...

"ju mer vi e tillsammans"

Jag o min polare drar också ner nu på torsdag! Åker flyg ner så vi e väl nere någon gång på dagen.... Har jobb o boende kirrat o klart! Om det e någon som saknar boende så kanske jag kan fixa något tillfälligt.....hör av er eller så syns vi i St: Anton

HeeeeeJ!!!!

Vi kommer den 7:e 11:45!!! Så var redo.........!! Om någon kommer ner tidigare och snubblar över ett skönt boende där det behövs två till att dela på hyran så är ni varmt välkommna att slå mig en pling...........!!!!! 0736-175387

weil ich ein grobes schwanz hast

första snön har i alla fall fallit... verkar lovande! Jobben har väl inte börjat komma igång än, men vänta bara. Imorgon åker man och det ska bli nice!
Man har ju en del boende på g... men det ultimata är en fet källare ute i st jacob som man delar med många. Billigt, bra förfester och mysigt. Hör av er så att man har några att dela med om man får kontakt med Frau Hoffer...

ha d

Nja det ultimata är väll kanske att bo mitt i byn säg ovanför Funky, gratis, fina fester och riktigt nära liftarna och för att inte glömma mysigt... Jag trivs som fisken i vattnet!

Tillbaka
Topp