Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
väldigt logistk svar.FF sa:Oakley är ett riktigt överhypat varumärke för goggles. Finns många andra mer prisvärda alternativ som tex Arnette mm mm mm.
http://akamai.backcountrystore.com.edgesuite.net/images/items/medium/OAK0655/S256MBNCB.jpg
Dessutom, kan du verkligen ställa dig bakom ett märke som släppt en så stor mängd avskyvärt feldesignade prylar som Oakley? Produkten ovan är ju bara ett exempel, men som jag ändå tycker representerar oakleys formspråk ganska bra.
du kan jätte gärna få förklara för mig hur optiken skiljer sig mellan låt oss säga oakley och electric?JonathanO sa:btw. oakley är prisvärda andra billigare goggles kan inte mäta sig när det gäller passform, optik m.m det finns förstås andra märken som också håller hög kvalitet men quiksilver, arnette etc. är inte några av dem.
Nej precis varför stavar du så då?...han har ju inte gjort det!!!Danne_S sa:oakley stavas inte oklay :P
nej inte längre för han har ändrat tråden.Giro sa:Nej precis varför stavar du så då?...han har ju inte gjort det!!!Danne_S sa:oakley stavas inte oklay :P
det är ju lätt den coolaste modellen.Pizzaaugust sa:palla oframe, allså ofta man gör en promodel i tattar modellen, , snygga iof.
ehh förklara vad som skiljer? hmm jag har kört i både ett par oakley och ett par electric jag kan abslout inte säga att det är någonting som är fel på electric men det är saker som t ex mina elctric immade igen ca: 5-6 gånger på en dag oakley gör det inte, och enligt mig är ''glaset'' både klarare och ''skarpare'' på oakley. och om vi bortser från optiken så är oakleys goggles 10x skönare än electrics de sitter som jutet på skallen. Som sagt kan jag inte klaga på elctricarna men oakley är helt klart bättre där av prisvärda.bauwie sa:du kan jätte gärna få förklara för mig hur optiken skiljer sig mellan låt oss säga oakley och electric?JonathanO sa:btw. oakley är prisvärda andra billigare goggles kan inte mäta sig när det gäller passform, optik m.m det finns förstås andra märken som också håller hög kvalitet men quiksilver, arnette etc. är inte några av dem.
jo men annars e de ju wisdom o crowbar o aframe som gäller får åkarna nu för tiden,ekdahl sa:det är ju lätt den coolaste modellen.Pizzaaugust sa:palla oframe, allså ofta man gör en promodel i tattar modellen, , snygga iof.
men det är ju den överlägset bästa gogglen enligt mig, sitter bra och immar aldrig.slick-fit sa:visst, a-frames är väl utan att ta i, grymt överrepresenterat i backarna, men och..?
ska vi verkligen dra mainstream-tjaffset nu igen? välj de bågar man själv verkligen vill ha, punkt.