Y
YeLkO
Guest
Vilka trick satte ni när Ni var 7 år ?
360 mute
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Riktig hårding! Man får ju igen det med tiden då det gör mindre ont att falla numera haha !hHarlaut sa:favorit trick va att hoppa och låtsas ramla.. (försöka göra största crashen)
med slalom skidor..!:D - skulle ju bli nya svenska slalom åkaren..:D
jo visst, du är nog jävligt seriös. 7 år, no way.P_to_da_G sa:jag satte typ 360,540,sw 360 misty 5 å typ corc 5 mute(jag är till skillnad från vissa andra seriös) föresten som tidigare har sagts så är din pappa ganska stolt och skrytig över dej du är faktist inte så bra:Sdå du e 13 kommer du väll sätta 180 på sin höjd...chilla pap's
peaace
Låter som om någon är lite avundsjuk på den uppmärksamheten grabben får. Är det bara jag som tycker det eller håller någon med?P_to_da_G sa:ok asså jag gjorde tricken men hade inte twintips så jag landade lite cp å crascha sw 360 var lögn men jag gjorde tricken:@ å till dej ''erics pappa'' tror du inte att vi brinner för jibbing att vi vill ha en box att vi vill åka till ishallen eric är inte den ända på freeride som gillar jibbing om du tror de:S:S:S som jag sa tidigare chilla pap's
ja han e inte seriös han sätter inget av det där nu ens..Huggybear sa:jo visst, du är nog jävligt seriös. 7 år, no way.P_to_da_G sa:jag satte typ 360,540,sw 360 misty 5 å typ corc 5 mute(jag är till skillnad från vissa andra seriös) föresten som tidigare har sagts så är din pappa ganska stolt och skrytig över dej du är faktist inte så bra:Sdå du e 13 kommer du väll sätta 180 på sin höjd...chilla pap's
peaace
CustomX sa:duffy så klart!
ps. började när jag var två..
BigAir sa:Jag kunde åka framåt, och ibland bakåt och hoppa i ganska stora hopp.
Stort på den tiden var ungefär 40 cm!
HampusOhlin sa:åkte alpint då..
keeper89 sa:det var väl en vurpa i skogen då
nordling_92 sa:jag åkte i skogsbanor
pizzaaugust sa:typ ta knapp liften själv-
ikas sa:vid sju års ålder gjorde ja ett norlands trick hälge:P
karl_pedal sa:åj.. 7 år. då var det ungefär; åk in mot bigjumpet i 15 km/h, hoppa upp allt du kan, landa platt, ramla och skratta som en full kärring
typ detta klarade väl jag.. :D o jag började som sagt vid runt 2 år .. (1 år 7 månader för att vara halvexakt.. )F_Kasperi sa:
PK Hunder satte 360 när han var tre år... ÄGD !!!Dannee sa:cork 1080 med fet truckerdriver,DJ flip och kangrooflip vara mina bästa trick när jag var 7 år = ) nu drar jag dubbel kangroo och DJ flp plus att jag lägger Cork 1440 :D
Hahaha, underbart inlägg pizzaaugust ;-)pizzaaugust sa:typ ta knapp liften själv-