Vilka trick satte ni när Ni var 7 år ?

extrem-vs-BURTOn sa:
Sju bast... Hmm, njaa då var de väl "leka-lika-bra-som-storebror-å-hans-polers-stadiet"...
Åkte laggs första ggn vid 8 månaders ålder. Å klarade nå "armar-sprattlar-åt-alla-håll-trick" vid sju års ålder, samtidigt som snowboard började intressera mig mer...

satte 360 över en bäck med typ 4 meter gap när jag var 7 :D
kicken var väll typ 40cm bred och lång, och all rotation gjorde jag med armarna xD
hare på film oxå, ser helt cp ut =P

Iof så tog det typ 5 år innan jag satt det igen =D

jag satte typ 360,540,sw 360 misty 5 å typ corc 5 mute(jag är till skillnad från vissa andra seriös) föresten som tidigare har sagts så är din pappa ganska stolt och skrytig över dej du är faktist inte så bra:Sdå du e 13 kommer du väll sätta 180 på sin höjd...chilla pap's

peaace

kunde väl nätt och jämnt lyfta skidorna från marken!!!

kan också berätta hur jag upptäckte att hopp med skidor är kul! jag var väl fem år gammal och jag och min kompis gick på skidskola. vår lärare var kanske inte den bästa, han stod vid sidan av backen och kollade på medan vi åkte ner för den, gick upp för backen och åkte ner igen. han lärde oss verkligen ingenting! men saken var den att barnbacken vi åkte i var lite speciell, man åkte ner för backen och eftersom ingen kunde bromsa hade dom byggt upp en stoppramp(ungefär som en qp). dom flesta barnen åkt rakt ned för backen, upp för "rampen", och åkte baklänges ned och satte sej på rumpan. men min kompis och jag åkte lite fortare än dom andra så istället för att åka upp och sedan ned igen hoppade vi i rampen och flög(kanske ett litet starkt ord med tanke på att höjden var ca en dm)vi över rampen och landade på andra sidan i pudersnö och kunde inte komma upp. våra mammor och skidlärären fick helt enkelt komma och dra upp oss!
på sista dagen fick vi åka skoter. vi fick sitta på en liten släpvagn, utan räcken eller någonting annat att hålla sej i. vi fick hänga på så gott vi kunde och vänta på att turen skulle ta slut.
tack för mej
//faceplant

Senast ändrad:
Creds till alla som skrivit. Kul att läsa. /Eric

Det är jätte tråkigt att det finns några som tror att pappan skryter och driver på...grabben har mer driv än de flesta här. Han har verkligen ett brinnande intresse för jibbingen, han vill hålla på med det, ett beslut som är hans eget. (föräldrarna har försökt lura på honom andra mindre farliga sporter, basket, tennis, fotboll, men skidor är hans liv, och då stödjer vi honom i det)
Gissa vem som bad pappa bygga ett vattenhopp i somras, gissa vem som ville bygga en box och dra till ishallen i somras. Ja inte var det pappan...han ville bara ha semester.
/Erics pappa.

EricNorrlander sa:
Creds till alla som skrivit. Kul att läsa. /Eric

Det är jätte tråkigt att det finns några som tror att pappan skryter och driver på...grabben har mer driv än de flesta här. Han har verkligen ett brinnande intresse för jibbingen, han vill hålla på med det, ett beslut som är hans eget. (föräldrarna har försökt lura på honom andra mindre farliga sporter, basket, tennis, fotboll, men skidor är hans liv, och då stödjer vi honom i det)
Gissa vem som bad pappa bygga ett vattenhopp i somras, gissa vem som ville bygga en box och dra till ishallen i somras. Ja inte var det pappan...han ville bara ha semester.
/Erics pappa.
Hehe, han kommer nog inte att ta sig från "jag vill göra allt" stadiet i första taget... Om man jämför med mig, som är ganska många år äldre, så har jag fortfarande lika mycket vilja och energi att göra allt precis hela tiden.
åk lugnt.

P_to_da_G sa:
jag satte typ 360,540,sw 360 misty 5 å typ corc 5 mute(jag är till skillnad från vissa andra seriös) föresten som tidigare har sagts så är din pappa ganska stolt och skrytig över dej du är faktist inte så bra:Sdå du e 13 kommer du väll sätta 180 på sin höjd...chilla pap's

peaace
Om du är 13år så är det inte speciellt troligt att du satte det för 6år sedan, då var det ju knappt nån som landade fakie förrutom proffsen, cork 5 fanns väl knappt då heller:P Näe, det där låter som en stormyt...

det fanns små hopp vid sidan av backen i kläppen... de guppade jag på.med plog.

Senast ändrad:
När jag var 7 år gjorde jag antagligen inget alls för överdrivet seriöst. Men se på mig inte är jag den som grinar nu bara för att en 7åring åker skiten ur mig i parken. Grabbar ta er samman, ungen är duktigt, världen går inte under för det.

kunde typ inget när jag var 7...
Första försöket på 360 gjorde jag när jag var 9 år. När jag var 10 år satte jag 720.

Tillbaka
Topp