vilka twintip börja jag köpa?

är ungefär 160 lång , väger kanske 45 kilo.
vill ha ett par hyfsat bra all around skidor.
åker mest i pisten fast håller på med offpist ibland.
parken är jag inte speciellt intresserad av, men ska antagligen börja lite till vinter,
nybörjar nivå, typ 360 och sådant.
men iaf, några bra twintip ni kan rekommendera?:)

om du suger på att åka köp en mjuk skida som ser ball ut. om du kan carva med tryck köp helst inga twintips

Julben sa:
om du suger på att åka köp en mjuk skida som ser ball ut. om du kan carva med tryck köp helst inga twintips
varför bidrar du med din åsikt när du uppenbarligen inte besitter någon kunskap?

ont: jag har åkt på en dynastar troublemaker i några säsonger och jag tycker den är riktigt skön i pisten, samtidigt som den levererar bra i parken. men om du behöver en skida för även puder så rekommenderar jag scott p4, riktigt bra allround-skida. om du kan lägga djuppudret åt sidan (d.v.s. inte ska till alperna eller något) så tycker jag att du kan prova Dynastar Trouble! jag kopplade den till tråden så du kan få en direktlänk där ifrån. om du inte har så mycket benstyrka så kan det vara bra att prova tjejvarianten som heter Dynastar Sweet Trouble.

hoppas det hjälper.

Nya k 2 silenser kommer med Rocker.det kan vara en skida för dig. Finns det någon som testat
Dessutom är den billig ,drygt 4000 med bindning, det här är en nykonstruktion

Tillbaka
Topp