Vilka var de fria radikalerna?

• Trådstartare Trådstartare Spindoctor
  • Start datum Start datum
S

Spindoctor

Guest
Tja!
Jag undrade en grej...vilka var de s.k. fria radikalerna från början. Alltså de som filmerna Free Radicals syftar på. De var tre stycken va?

På downfilms hemsida står det nåt om Pancho, Radical Rob och Kami. Är det Robert Olsson då kanske?

Helt enkelt en ozonmolekyl som reagerat med någon CFC och pang så har du fria syreradikaler. Vassa som fan reagerar blixtsnabbt med allt och alla.
/Chegge

Snälla, inget sånt där. Jag behöver veta det här till en artikel.

Radical Rob jobbar eller jobbade på Riksgränsen jag tror att det var han som startade Nordiska mästerskapen i extremskidåkning. Kami jobbar som kock på skiers lodge i La Grave. Pelle Lång är också en av de första fria radikalerna, den är han som äger Skiers lodge i La Grave. Pancho Snöfall bor i Riksgränsen lever där lite som en skibum.

Det är det som jag vet. Deras riktiga namn kommer jag inte ihåg.

Lycka till med artikeln.

Hasse

Tack för det utförliga svaret. Då vet jag nog allt jag behöver veta.

nå ja har för mej att Pancho Snöfall var en av d tre. kommer int ihåg vilka dom andra två var. har för mej att åka skidor gjorde 1 reportage i höstas om Free Radicals å att pancho å d övriga två näms i den.

Pancho hette/heter Pär Östlund tills för X antal år sedan.Har inte 100% koll på om han har bytt namn även på körkortet eller om han bara "använder sig utav namnet"

såna petitesser...4 år.. pfft. Det är väl inget, jag är minsan 23, det är ingen petitess.

Ja jag såg mycket väl att det är så gammalt men ja jag tänkte att eftersson Pelle förekommer då o då i diskussioner både här o på andra håll så kanske det ger svar på någons grubblerier...om nu någon har sådana kring Pär. Bara ren vänlighet.

Pancho Snöfall, Kami Johansson och Robert Gustavsson var de som drog igång "fria radikalernas skidverkstad" iaf..

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp