VILKA VINNER awardsen?

VILKA VINNER awardsen?
"Destination Sweden" eftersom Jon e med i den.
Nämen, de står mellan den, "ett inslag om film" och "Addicted to snow" som freeride film.
Men jag hoppas verkligen nån amatörfilm vinner!

FooL//erra

Senast ändrad:
VILKA VINNER awardsen?
Den heliga railen - för inslagen när dom letar efter den heliga railen och titeln

park: destination sweden

Freeride: finns det snö i afrika?

kommer inte ihåg exakta namnen på kategorierna och titlarna
men ungefär iaf, de va dom jag röstade på iaf

VILKA VINNER awardsen?
Jag tror den där rullen med jibbing på xc-skidor kommer knipa en plats. Jag röstade på dem i jibb-kategorin iaf :)

VILKA VINNER awardsen?
Park: Addicted to snow, skön musik och sköna trick .. :)

freeride vid. : Destination Sweden, bra redigerad, bra musik, allt snack osv :)

Senast ändrad:
VILKA VINNER awardsen?
erik_lindhe sa:
Christoffer_Aldell sa:
Erik - Destination sweden är ju en amatörfilm!? :)
Det jag klassar som en amatör film är när åkarna är amatörer. Inga sponsorer osv.
Okej jag förstår. Fast Destination sweden handlar mycket om sveriges skid-scen och bristen till sportens uppmärksamhet i Sverige, därav valet av åkare och mycket tävlingar m.m, för att visa att det är en publiksport. Filmen i sig är en amatör-producerad film:)

VILKA VINNER awardsen?
Christoffer_Aldell sa:
erik_lindhe sa:
Christoffer_Aldell sa:
Erik - Destination sweden är ju en amatörfilm!? :)
Det jag klassar som en amatör film är när åkarna är amatörer. Inga sponsorer osv.
Okej jag förstår. Fast Destination sweden handlar mycket om sveriges skid-scen och bristen till sportens uppmärksamhet i Sverige, därav valet av åkare och mycket tävlingar m.m, för att visa att det är en publiksport. Filmen i sig är en amatör-producerad film:)
vad ska han då med ett par skidor till?

VILKA VINNER awardsen?
Jag tycker iaf att det var mycket grymma bidrag och bra intiativ att ha tävlingen. Detta är ett steg för utvecklingen att få sporten större samt inspirerande för alla filmare runtom i Sverige. Fortsätt med denna tävlingen, och alla filmare -> fortsätt som ni gjort, jag tycker ALLA filmer är bra & roliga att titta på, alla filmer har sina egna stilar och detta gör det intressant att titta på alla bidrag. Det är bra att alla inte bara klipper efter någon norm utan att alla verkligen har gått sina egna vägar med filmerna!

Senast ändrad:
VILKA VINNER awardsen?
Christoffer_Aldell sa:
Jag tycker iaf att det var mycket grymma bidrag och bra intiativ att ha tävlingen. Detta är ett steg för utvecklingen att få sporten större samt inspirerande för alla filmare runtom i Sverige. Fortsätt med denna tävlingen, och alla filmare -> fortsätt som ni gjort, jag tycker ALLA filmer är bra & roliga att titta på, alla filmer har sina egna stilar och detta gör det intressant att titta på alla bidrag. Det är bra att alla inte bara klipper efter någon norm utan att alla verkligen har gått sina egna vägar med filmerna!
Korrekt!!!

VILKA VINNER awardsen?
addicted to snow för skön åkning, snowstorm för bra åkning och sjukt bra åkglädje eller ett inslag om film för den är bara tokfet. nån av dom tror jag ;D

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp