vilken 2 flipp

• Trådstartare Trådstartare hHarlaut
  • Start datum Start datum
vilken 2 flipp
kumlinan sa:
PontusOlsson sa:
Johan_Nilsson sa:
sw misty 5 to backflip
De går väl inte att göra sw misty 5 to backflip.. då läre de väl bli sw misty 5 to frontflip.. man måste väl göra sw CORK 5 to backlfip.. eller har jag fel? :)
går ju visst
det är juh klart det går ;) om du står switch och gör en misty hamnar du juh framåt å då drar du en backflip ;) sw misty 5 till back

är inte den här tråden skit gammal ;)

vilken 2 flipp
977 sa:
kumlinan sa:
PontusOlsson sa:
De går väl inte att göra sw misty 5 to backflip.. då läre de väl bli sw misty 5 to frontflip.. man måste väl göra sw CORK 5 to backlfip.. eller har jag fel? :)
går ju visst
det är juh klart det går ;) om du står switch och gör en misty hamnar du juh framåt å då drar du en backflip ;) sw misty 5 till back

Det går... heter barani in på trampolinspråk och är faktiskt ett rätt skönt trick :)

Barani in på trampet ...

edit: och sen gör man den med ett par skidor under fötterna och switch ingång på hoppet så är det fixat hur enkelt som hellst :P

Och en ontopic..

Jag skulle hellst sätta arabian double front, främst på marken men också på skidor :D

Senast ändrad:
vilken 2 flipp
Av: linder | 2008-12-02 07:10 Citera

977 skrev:

kumlinan skrev:

PontusOlsson skrev:

går ju visst

Det går... heter barani in på trampolinspråk och är faktiskt ett rätt skönt trick :)

Barani in på trampet ...

edit: och sen gör man den med ett par skidor under fötterna och switch ingång på hoppet så är det fixat hur enkelt som hellst :P

Och en ontopic..

Jag skulle hellst sätta arabian double front, främst på marken men också på skidor :D

linder
Senast redigerat av linder (2008-12-02 07:22)

säkert jätte fränt. Men för att rätta så.... om du åker in baklänges på skidor och slänger en framåtvolt 180. Heter det sw rodeo. Sw misty = sw bakåtvolt 180

vilken 2 flipp
Switch double front tycker jag är relativt cleant :p Om man kryddar den med en superman så bli den ju lite snyggare

vilken 2 flipp
linder sa:
977 sa:
kumlinan sa:

Barani in på trampet ...

Och en ontopic..

Men om man gör SW Misty så blir d Sw rodeo av ngn anledning... :S

Tillbaka
Topp