Yzulf
Medlem
vilken 2 flipp
sluta härmas ^^ XDFilipHesse sa:underflip to frontflip,
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
sluta härmas ^^ XDFilipHesse sa:underflip to frontflip,
jonathan, jonathan, killen härmar ju inte dig det minsta, eftersom det är en fråga om vad man hade velat kunna, alltså så delar ni bara intressen, kanske dags för en date?flusy_91 sa:sluta härmas ^^ XDFilipHesse sa:underflip to frontflip,
De går väl inte att göra sw misty 5 to backflip.. då läre de väl bli sw misty 5 to frontflip.. man måste väl göra sw CORK 5 to backlfip.. eller har jag fel?Johan_Nilsson sa:sw misty 5 to backflip
går ju visstPontusOlsson sa:De går väl inte att göra sw misty 5 to backflip.. då läre de väl bli sw misty 5 to frontflip.. man måste väl göra sw CORK 5 to backlfip.. eller har jag fel?Johan_Nilsson sa:sw misty 5 to backflip![]()
det är juh klart det gårkumlinan sa:går ju visstPontusOlsson sa:De går väl inte att göra sw misty 5 to backflip.. då läre de väl bli sw misty 5 to frontflip.. man måste väl göra sw CORK 5 to backlfip.. eller har jag fel?Johan_Nilsson sa:sw misty 5 to backflip![]()
Det går... heter barani in på trampolinspråk och är faktiskt ett rätt skönt trick977 sa:det är juh klart det gårkumlinan sa:går ju visstPontusOlsson sa:De går väl inte att göra sw misty 5 to backflip.. då läre de väl bli sw misty 5 to frontflip.. man måste väl göra sw CORK 5 to backlfip.. eller har jag fel?![]()
om du står switch och gör en misty hamnar du juh framåt å då drar du en backflip
sw misty 5 till back
är inte den här tråden skit gammal![]()
Simon dumont som gör den...å Niklas GrnalundDanneJibb sa:Som Sammy Carlsson gör typ en frontflip superman frontflip
Dub cork är ingen flip-.-PontusOlsson sa:double cork 180
den kan du nog nu :PhHarlaut sa:den skulle ja ocksa vilja kunna..NiclasK sa:den softaste![]()
linder sa:Det går... heter barani in på trampolinspråk och är faktiskt ett rätt skönt trick977 sa:det är juh klart det gårkumlinan sa:går ju visstom du står switch och gör en misty hamnar du juh framåt å då drar du en backflip
sw misty 5 till back
är inte den här tråden skit gammal![]()
Barani in på trampet ...
edit: och sen gör man den med ett par skidor under fötterna och switch ingång på hoppet så är det fixat hur enkelt som hellst :P
Och en ontopic..
Jag skulle hellst sätta arabian double front, främst på marken men också på skidor :D
Men om man gör SW Misty så blir d Sw rodeo av ngn anledning... :S