Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Jag ska välja mellan 2 bindnigar och de är Marker M11 free och Look NX 10 lifter. Jag hoppar relativt mycket.. Vilken bindning tycker ni är bäst i backen?
jag har provat looken men inte just den marker bindningen jag har provat marker titanium 1200 och jag tyxcker marker e skiit shysst bindning looken är inte riktigt august.. så jag har köpt nya skidor o då vart det med marker free 11 utan tvekan:D