Vilken bindning ?

• Trådstartare Trådstartare RickeE
  • Start datum Start datum
R

RickeE

Guest
Vilken bindning ?
Hej!

Har funderar på att köpa k2 disorderly och undrar vilken bindning jag ska välja. Jag ska beställa på sport-conrad och jag funderar mellan Atomic FFG (float-fly-grind) och Dynastar PX 12 TI Jib Wide black. Jag åker mest park men även lite utanför pisten.

Vilken bindning ?
Jo fan PX 12 är riktigt bra, har själv åkt på den och jag var sjukt nöjd! Pallade hård åkning och ja allt det jag kunde önska iallafall

Vilken bindning ?
ok tack för svaren. Men är det någon som vet något om Atomic bindingarna eller går ni på ren efarenhet när ni säger Px 12 ?

Senast ändrad:
Vilken bindning ?
lånar tråden lite:

Jag funderar på ett par ARV i vinter. Till dom kan man få look px12 bindningarna till kompletta priset 5900kr. Jag funderar också på griffon bindningen, men då skulle man behöva lägga till ca 600kr. Är det värt det eller duger px12? Jag kör 40/40/20 - park/pist/offpist och är en ganska duktig åkare.

Vilken bindning ?
Griffon är vell jester fast junior? och då kan jag juh barar säga att en bindnig som beteknas som en junior bindning kan inte vara så bra ;) satsa på px 12 ist det ska jag göra =)

Vilken bindning ?
ewerbring sa:
lånar tråden lite:

Jag funderar på ett par ARV i vinter. Till dom kan man få look px12 bindningarna till kompletta priset 5900kr. Jag funderar också på griffon bindningen, men då skulle man behöva lägga till ca 600kr. Är det värt det eller duger px12? Jag kör 40/40/20 - park/pist/offpist och är en ganska duktig åkare.
ta look bindningen!!
om det hadde varit jester så vore det en anna sak men griffon är väldigt plastig!

Tillbaka
Topp