vilken färg gäller på skidkläder i vinter?

v-larsson

Aktiv medlem
som sagt rubriken lyder vilken färg gäller på skidkläder i vinter? och det är också min fråga. jag tror jag ska satsa på en grå jacka och kanske ett par röda byxor?? ta nu inte detta inlägget fel och börja hacka på mej är ni snälla.

Jag tror att det blir mycket starka färger, en vidareutveckling från ifjol. Neonfärger, rosa, gult, turkost, overaller osv. osv.
En grå jacka och röda byxor tycker jag låter alldeles utmärkt, rött som lyser upp och grått som smälter in lite, en bra kombination som kompletterar varandra bra.

Det som blir inne i år är att kunna åka skidor oavsett klädsel. Det är helt nytt! Kanske lite chockerande, men det är faktiskt det senaste.

Jag har hört att brunt är den snabbaste färgen. Mest luftmotstånd är det iallafall i blått.

Det stod i Ellos nya katalog att skärgårds lila skulle pryda de mode medvetna i vinter.

(Ironi, så ni vet)

saga_pics_037.jpg

saga_pics_009.jpg

Varför ska man gå efter alla andra? Ta det _du_ tycker är snyggt..
Jag gillar kläder som sticker ut lite, men ändå är snyggt (i mina ögon), sen om någon skrattar åt mig för att jag har fjolårets jacka kan ju gräva ner sig i snön, eller så hjälper man denne överkörda idi....

Tack o hej.

Vita brallor me brun jacka å nått snyggt bälte ;D;D de tror jag att jag ska sattsa på ;D

Jag bytte från rött till skogsgrönt på jackan förra säsongen och jäklar va mycket fortare det gick. Tänkte fixa ett par bruna pants i år för jag har hört att det är den snabbaste färgen. Satan i gatan snabb jag kommer att vara. Yeah!

Tillbaka
Topp