Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
nej verkligen inteScotten sa:eller typ röda puffypants med samma röda oakleyjacka
vart kan man köpa det då? show me!Scotten sa:eller typ röda puffypants med samma röda oakleyjacka
jaa! men vet nån vart man kan köpa dom då?KaILe sa:
exakt mina diesel brallor är rutigaFluffsurfarn sa:det räcker inte med färger. ingen som mäkrer att mönster är mer och mer inne? det görs fler olika mönster på kläder, det görs mönster på goggles, hjälmar osv.
mönstrat + enfärgat = da shit.
haha klockren..vita byxor och grön jacka..Dustbin_Dan sa:Det som blir inne i år är att kunna åka skidor oavsett klädsel. Det är helt nytt! Kanske lite chockerande, men det är faktiskt det senaste.
bara för ni inte har råd me tuffa kläder.. hahachilla sa:hoppas så..Dustbin_Dan sa:Det som blir inne i år är att kunna åka skidor oavsett klädsel. Det är helt nytt! Kanske lite chockerande, men det är faktiskt det senaste.
Thank You!TommyBerg sa:Varför ska man gå efter alla andra? Ta det _du_ tycker är snyggt..
Jag gillar kläder som sticker ut lite, men ändå är snyggt (i mina ögon), sen om någon skrattar åt mig för att jag har fjolårets jacka kan ju gräva ner sig i snön, eller så hjälper man denne överkörda idi....
Tack o hej.
såldes i begrensat antal dem enda som skulle göras skulle typ inte komma nå mer nästa år elle r nåt på sagaclotin lr liknande. det stog om dom på newschoolers. finns absolut inte på affär i sverige inte i amerikat heller såldes endast från hemsida..stoffe_BigAir sa:jaa! men vet nån vart man kan köpa dom då?KaILe sa: