vilken färg gäller på skidkläder i vinter?

eller typ röda puffypants med samma röda oakleyjacka

Vitt, Rött, Neongrönt, Gult och annat färgglatt kommer fortsätta ännu starkare i år om man ska gå efter vad som hände förra året.
Tror även folk kommer våga ha på sig mera speciella kläder, utan att få dålig kritik.

Jibbing handlar nästan till 50 procent om våra prylar och kläder, mode och stil. Det är jäkligt konstigt att en sport kan handla så mycket om mode.

Själv ska jag nog köra på vita byxor och Helly Hansen´s nya neongröna jacka!

har en grön bonfire jacka fast mina diezel brallor e typ för små nu så vetefan va ja ska köpa:P skriv om ni vet någon snygg bralla

det räcker inte med färger. ingen som mäkrer att mönster är mer och mer inne? det görs fler olika mönster på kläder, det görs mönster på goggles, hjälmar osv.

mönstrat + enfärgat = da shit.

jag skall inhandla mig ett par vita Burton, Ronin Brallor med tillhörande jacka. Så iår blir det vitt värre i backen

Fluffsurfarn sa:
det räcker inte med färger. ingen som mäkrer att mönster är mer och mer inne? det görs fler olika mönster på kläder, det görs mönster på goggles, hjälmar osv.

mönstrat + enfärgat = da shit.
exakt mina diesel brallor är rutiga;) heta som fan

Dustbin_Dan sa:
Det som blir inne i år är att kunna åka skidor oavsett klädsel. Det är helt nytt! Kanske lite chockerande, men det är faktiskt det senaste.
haha klockren..vita byxor och grön jacka..

vitt e alltid snyggt att kombinera med som en kontrast färg mot t.ex. en mörk grön, varm röd, eller en anna snygg färg, tror inte på mörka kombinationer, inte överdrivet snyggt att matcha olika färger som orange o blått heller....Färger blir aldrig ute så länge det matchar och inte är balanserade. tack för mig:P

Kan du åka så kan du ha vilken jävla färg som helst....
MEN kan du inte åka så ta nått diskret....

Själv kör ja med en grön/brun jacka och ett par beigerutiga(suddigt burberry) mönstrade byxor!
Hittade byxorna i Danmark! O'neill!

ja tror jah ska köra med lime gröna byxor och grå jacka..:D

chilla sa:
Dustbin_Dan sa:
Det som blir inne i år är att kunna åka skidor oavsett klädsel. Det är helt nytt! Kanske lite chockerande, men det är faktiskt det senaste.
hoppas så..
bara för ni inte har råd me tuffa kläder.. haha

själv tror ja på att ha snygg outfit OCH kunna köra bra:D
typ bruna kläder är snyggt eller varför inte en overall man hittar ur morfaras garderob , typ 60 -tal är nog hett iår

TommyBerg sa:
Varför ska man gå efter alla andra? Ta det _du_ tycker är snyggt..
Jag gillar kläder som sticker ut lite, men ändå är snyggt (i mina ögon), sen om någon skrattar åt mig för att jag har fjolårets jacka kan ju gräva ner sig i snön, eller så hjälper man denne överkörda idi....

Tack o hej.
Thank You!

nää , jag kör med allt svart i år :) skiter i vad alla säger endå , jag kör med min stil ! :P

nää , jag kör med allt svart i år :) skiter i vad alla säger endå , jag kör med min stil ! :P

Vinterns färger kommer att främst gå i brunt och mossgrönt.
Sommarens trendfärg med himmelsblå håller i sig en liten aning, medans rosa och rostrött gör comeback. Även andra nyanser av grönt är populära.
På det stora hela så är det mörka och dystra basfärger som syns i butikerna i vinter. Svart, brunt och grått kommer vi att få se mycket av.
Rutigt är hett i vinter!

Eder betvingande vägvisare och modeorakel - Nojlas

Senast ändrad:
stoffe_BigAir sa:
såldes i begrensat antal dem enda som skulle göras skulle typ inte komma nå mer nästa år elle r nåt på sagaclotin lr liknande. det stog om dom på newschoolers. finns absolut inte på affär i sverige inte i amerikat heller såldes endast från hemsida..

jag säger såhär , efter som alla säger gröna, gula, röda, SKRIKIGA färger,
så gör jag tvärt om
svart jacka , svarta byxor, svarta pjäxor..
men däremot en skrikig gul hjälm och skrik gula skidor ;)

Snödjup

Tillbaka
Topp