Vilken färg på Tall tee?

• Trådstartare Trådstartare O_o
  • Start datum Start datum

O_o

Ny medlem
Vilken färg på Tall tee?
Hej jag ska nu köpa mig en Tall tee men är osäker på vilken färg...
Min jacka är en svart rip curl och byxerna är svart/blå rutiga.
Tacksam för svar :)

Vilken färg på Tall tee?
Eftersom bade jacka och byxor är svarta - nagon stark neonfärg som inte gar fel mot bla rutorna...

Vilken färg på Tall tee?
En tall tee med vit bakgrund lite svart och grå som mönster samt färgen guld som lyser upp det hela t,ex denna borde passa till dina rutiga byxor som e svart/blå och din svarta jacka. :cool:

Klicka på bilden för att komma till ursprungssidan där tall tee finns.

Annars skulle det vara fint med något grafiskt motiv som är svart med en annan färg i bakgrunden på tall teesen. Svart passar till allt. Kanske du skulle kunna ha en tall tee i samma färg som de blårutorna på byxan alternativt motsatsfärgen till denna blåa nyans. Så vilken nyans har de blåa rutorna på byxorna?

Senast ändrad:
Vilken färg på Tall tee?
Match mot hjälmen, skidglasögon, handskar, pjäxor eller skidor. Matchning is da shit!

Vilken färg på Tall tee?
Är 172 cm lång, ngn som har en aning ungefär vilken storlek man ska ha ifall man beställer på nätet?:P

Vilken färg på Tall tee?
Senast ändrad:
Vilken färg på Tall tee?
min jacka va bara runt 72 :o lite mer än ett års sedan ja köpte den så har nog växt en del men tror nog 90 cm skulle räcka för de e ner till knäna typ. :)

Vilken färg på Tall tee?
Hmm nu blev ja lite tveksam på lila eller vit :P och även svårt att bestämma mig hur långt nedanför jackan ja ska ha den.. 3 cm låter lite kort tycker ja.

Vilken färg på Tall tee?
O_o sa:
Hmm nu blev ja lite tveksam på lila eller vit :P och även svårt att bestämma mig hur långt nedanför jackan ja ska ha den.. 3 cm låter lite kort tycker ja.
Till knäna ska det ju vara :) eller i alla fall minst till 10cm ovanför knäna om du ska följa modet.
Bäst är väl att skaffa flera tall tees så att du har någon att variera med när den ena är smutsig. Så både lila och vit kan du fixa.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp