vilken grab gör min polare?

blev inte den här tråden låst förra gången den var uppe? varför starta en ny? är det inte att tigga om bli varnad?

det är en kork med den där skiten jhos bibby gör under JOI när han vinnerr oldschool priset.

Kan medje att ja inte hade nån vidare kontroll när jag gjorde den , men skulle va kul å veta vad de är för grab ja gör .. vrider högerbenet som satan iaf

från westers trick guide "Ugly Grab: Gör en daffy/spagat och graba bakfoten. Tweaka upp på ryggen."
tycker jag låter som en bra beskrivning på vad du gör...

Senast ändrad:
Måste bara få röra till det hela ytterligare:

Roligt att det är så många som tycker att det är en cork. Är det bara jag och WiIhelm som ser att han slänger sig framåt, altså: MISTY 5

Någon grab såg jag inte.

cardon-boyster sa:

Roligt att det är så många som tycker att det är en cork. Är det bara jag och WiIhelm som ser att han slänger sig framåt, altså: MISTY 5

Någon grab såg jag inte.
om du tittar riktigt noga så ser du en grab

WiIhelm sa:
är det inte bio 5 screamen seamen(stavning)? för han slänger sej ju framåt inte bakåt
Men i rotationen i luften så har han huvudet uppåt i backen som det ska vara i en cork och inte neråt i backen som du måste ha för att göra en bio.

jns sa:
WiIhelm sa:
är det inte bio 5 screamen seamen(stavning)? för han slänger sej ju framåt inte bakåt
Men i rotationen i luften så har han huvudet uppåt i backen som det ska vara i en cork och inte neråt i backen som du måste ha för att göra en bio.
me kolla hur han slänger sej i uthoppet då, sen så lägger han den på sidan och kommer ner som en misy

WiIhelm sa:
jns sa:
WiIhelm sa:
me kolla hur han slänger sej i uthoppet då, sen så lägger han den på sidan och kommer ner som en misy
men om jag inte har helt fel så måste benen komma helt över huvudet fr att det ska vara en misty

swerik sa:
cardon-boyster sa:

Någon grab såg jag inte.
om du tittar riktigt noga så ser du en grab
typ misty 5 tkr det ser ut som om han nästan håller nose om man tittar när han e på väg ner

Nope jag har utmärkt syn. Det sa dem iallafall till mig när jag var upp och mönstade.
Även om jag tittar noga med ett förstoringsglas så är det ända jag ser en massa sprattel.
Sorry!

Tillbaka
Topp