Vilken hjälm?

Six4Six

Ny medlem
Vilken hjälm?
Hej jag ska köpa ny hjälm, vilken ska jag köpa?
Jag vill ha en vit, svart eller brun.
Jag har oakley crowbar goggles och jag vill köra med pannband eller mössa under hjälmen?

Mvh Philip!

Vilken hjälm?
Giro Encore!?

Bara du tycker den sitter bra.

OBS! Skyddantet kommer före utseendet:P:D

Vilken hjälm?
Alltså, vad är grejen med att ha en stor mössa och brillor under hjälmen så att den sitter skitdåligt?

Senast ändrad:
Vilken hjälm?
det är en bra form av darwinism, stjälp inte utvecklingen låt dem ha usla hjälmar eller helst inga alls

Vilken hjälm?
balanselius sa:
det är en bra form av darwinism, stjälp inte utvecklingen låt dem ha usla hjälmar eller helst inga alls
Den starka individen överlever. Om man ser det från den vinkeln borde dom med mössa under hjälmen dö ut^^

Senast ändrad:
Vilken hjälm?
en gammal jofa vm hockey hjälm, mer känd som en gretzky hjälm, lätt och luftig, ful på ett väldigt snyggt sätt.... kanske världen vackraste hockey hjälm någonsin.... Våga vara unik!
=)

Vilken hjälm?
köp en Dainese, ett av de kändaste märkena inom MC sport, Har deras skidhjälm och är väldigt nöjd. Dock är dom svåra att få tag på i Sverige

Senast ändrad:
Vilken hjälm?
Pallepuder sa:
en gammal jofa vm hockey hjälm, mer känd som en gretzky hjälm, lätt och luftig, ful på ett väldigt snyggt sätt.... kanske världen vackraste hockey hjälm någonsin.... Våga vara unik!
=)
Inget går upp mot en gammal VM-kruka från 60-talet!

Vilken hjälm?
ta med dig pannband/mössa/goggles och prova. Välj inte ut nån genom att bara titta på dom, det funkar inte, du måste prova :)

Jag sket i prislappen o provade säkert 25st innan jag sållade ut 2-3 som passade mitt huvud. Därifrån fanns en som också passade plånboken så den blev det :)
Kan ju rekommendera nån av Head-hjälmarna, sjukt lätta med låg profil

Vilken hjälm?
Svårt å ta egna beslut eller?.
Så jävla dum fråga. de är väl ändå du som ska bära hjälmen och inte vi?.
Mössa eller pannband avgör väl du? ta de som e skönast fä
de är väl ändå ditt huvud?
De är ju du som bestämmer hur du ska se ut antar jag?
Köp de du tycker är snyggt eller de som skyddar mäst eller vafan du ska ha.
herregud snälla nån.

Är bara så jävla less på sånnahär korkade forum.

Tillbaka
Topp