Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
True därför väljer man inte bara Media utan någonting merStip_Emil sa:Rekomenderar alla som ska välja linjer hit o dit att välja så brett som möjligt utifall ni ändrar er vad ni vill göra med era liv. Tro mig nästan alla jag känner har ändrat sina drömmar och mål ett antal gånger när det gäller att bestämma vad man ska bli
jag går i 2:an...Rooz sa:bronze vilken årskurs??? jag går handel/service på tibble i TäBy rätt soft----hoppas man hittar någon som vill åka med mig sedan när skolan åker till fjälls;D//roozen
Jag håller med dig. Sam media äger och John Bauer sugernordling sa:SAM-MEDIA är the scheise! Är det bara jag som inte gillar John Bauer, alltså inte av någon viss anledning, utan bara för att jag inte gillar det!
du vet att du inte kan lita på att vinna på hästar............Waster sa:EcEl05= El Installation haha slappare linje får ni leta efter!
Finns det verkligen jobb inom media?Cr0y_HimselF sa:Har inte bestämt mej än men antingen teknik-media, vanlig media, lr estetisk-digital bild