Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Därför att loaded är schönast.Todd-91 sa:Hmm... nu kommer svaret sisådär en månad senare... Men varför har du snöa in dig på just Loaded brädor? Om det är för att du hört att de ska vara bra så... Think again, finns en hel sjö av brädor... Gå till närmaste butik och prata med dem =)
JappTodd-91 sa:Förutsatt att du då prövat alla brädor?
...Jag ber så mycket om ursäkt...Todd-91 sa:......Du är den felade länken i det svenska samhället och i brädvärlden...
Så resten funkar alltså inte ens till någon som aldrig åkt tidigare och som inte vill lägga ut allt för mycket pengar?Todd-91 sa:skit, eller decket (plankan) ska tydligen fungera, men resten får du byta :P
Ska dra in till stan och kolla i helgen, men grejen ärden att jag inte har allt för mycket pengar att handla förTodd-91 sa:Gör det, men ge inte upp dina tankar om longboard! Spana in Kahalani.se longboard.eu jsmlongboard.se och flera andra sidor.. på Rebelsport.se brukar de ha bra priser
lackade kanske lite mycket, det enda jag pratar om är s9's stockbrädor, alltså de som säljs på typ hollywood och liknande affärer. Ja, jag har provat dom. Kanske blev lite hastig i mina uttalanden, har alltså inte provat sidewinder, talar om deras standardtruckar typ alpine osv.Todd-91 sa:Men, för i helvette... S9 har -OKEJ- brädor... har du prövat sidewindertrucken själv? vet hur den är uppbyggd? Sidewinder trucken är en störtskön glidartruck när den är droppad. Jag tvivlar STARKT på att du prövat alla av s9 s brädor.... ja jag vet, de håller tillbaka på budgeten per bräda men faktum är att de HAR gjort sköna brädor... Off the wall är en grym cruisingbräda, en av sveriges bästa downhill åkare har en också och håller med om att den är grym för cruising.... Vet inte hur mycket Jonathan åker men.... hans kunskaper verkar vara begrensade.
Adamp: Kahalani är underbara, Så väl som GUS! dock vet jag inte hur det är med en seismic bak, låter lite keff :P annars är en randal 125 bak också underbart!
Det finns en anledning till att GUS kallas för fattigmans-radical![]()
Det beror på vad du ska ha den till.fredrisch sa:är crazy creek från intersport oxå bara skit eller?![]()
typ glida på, åka till skolan å sånt.. har aldrig stått på en longboard förut så därför undrar jagkossan sa:Det beror på vad du ska ha den till.fredrisch sa:är crazy creek från intersport oxå bara skit eller?![]()
marker jester sugeroscarius sa:Hur kan ni dra allt över en kam?
Det är bara 12åringar som säger att marker är det sämsta som finns - eftersom de har kört sånder en marker 11. Däremot finns det ofta bättre grejer högre på skalan - marker duke/jester i det här fallet.
Ni förstår väl att S9 som är så jävla omfattande både har lågbudget grejor men också top of the line?
duger, ja! men det blir ju inte roligare åkning för det. Så fort du prövat en "riktig" bräda med t.ex randal truckar med t.ex abec11 hjul och reds kullager.. då kommer du vela byta. då känns de där 1000 kr lite onödiga att lägga ut. Kolla annars blocket.se finns begagnade i relativt bra skick för inte mycket cash alls! och du bör skynda dig lite med att skaffa en bräda, i princip alla priser går upp med 30% till våren/sommarenfredrisch sa:typ glida på, åka till skolan å sånt.. har aldrig stått på en longboard förut så därför undrar jagkossan sa:Det beror på vad du ska ha den till.fredrisch sa:är crazy creek från intersport oxå bara skit eller?![]()
![]()