Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Förstklassig underhållning ifrån fanboysen, tråkigt att du har fått svar på tal i varje inlägg, känns som det blev lite för mycket för dig i längden? .... -.- Har egentligen inget emot mac men att komma och argumentera emot att du kan få en sjukt mycket bättre PC för pengarna är bara löjligt.balanselius sa:PC entusiaster dvs de med intresse och kunskap kör normalt inte med fabriksmaskiner (privat). Alltså bör inte bara de jämföras.gnilk sa:Kör du din customPc, det blir nog bra (vem jämförde med en CustomPC?).
... Tycker dock man ska jämföra Apple\'s maskiner med t.ex Dell, HP eller annan \"standard\"-tillverkare, och inte custom.
Det var du som drog upp din stereo och för att du ska kunna använda den som ett argument måste självklart hela kedjan nämnas, En dator som källa säger ju ingenting om kvalitet, såvitt vi vet kanske du kör 128kbit/s från itunes via analogkabel direkt till en liten bose-skitanlägging (rimligt eftersom du verkar gilla högWAFgrejer).gnilk sa:Sen om WAF är viktigt för vad som står i _VARDAGSRUMMET_ (och arbetsrummet) så gäller det även min (din?) dator, eftersom den står där (dvs, som en del av min stereoutrustning). Vad jag skickar ut ifrån den och vilka komponenter och hur min DA omvandlingskedja ser ut skrev jag inget om, varför skulle jag.
Tycker det börjar bli lite väl off-topic.
Visst är vi offtopic!
här har du helt rätt, bäst är ett dåligt ord som bör användas väldigt sparsamt.gnilk sa:Begreppet \"bäst\" tror jag förändrar sig med tiden, ju äldre du blir desto bredare tenderar begreppet att bli (enligt mig). När någon säger att X är bättre än Y ligger det nog mer än hårda specifikationer bakom. Må så vara WAF eller andra faktorer.