vilken storlek!?

morran

Ny medlem
vilken storlek!?
tja är en normalbyggd kille som är 177 cm. ska beställa ett extrem-ställ och undrar hur deras storlekar är. vill inte se ut som en hip-hopare/jibber utan jag är mer freeridekillen som gillar lagom lös och rörlig passform såsom snygga skidkläder ska sitta. antar att medium är bra?! men rätta mig gärna om ni tror jag har fel!

danke på förhand

vilken storlek!?
JAg tror att du har fel,
Har dock inte testat extremekläder, men har hör att dom är små i sorlek.
att deras XXL VAr typ som rip curls L lr hure nu va, men om du inte har nån stanns å testa storlekarna så föredrara jag att du går på xxl då blir dom nog bra å inte för stora =)

Peace

vilken storlek!?
lyssna inte på railson , han är bra på ta i när han föreslår storlekar på kläder , jag tycker du ska ta M eller kanske L ,

vilken storlek!?
Railson sa:
JAg tror att du har fel,
att deras XXL VAr typ som rip curls L lr hure nu va, men om du inte har nån stanns å testa storlekarna så föredrara jag att du går på xxl då blir dom nog bra å inte för stora =)

Peace
Man märker att du är jibber. Skulle säga att du tar en normal storlek kanske l xl

vilken storlek!?
Railson sa:
JAg tror att du har fel,

Peace
om xxl var som ripcurls l så börjar man förfan undra vad det är för små dvärgar som sitter å designar kläderna asså! Ripcurl är ju redan kända för sina små kläder! Ripcurl och extreme, säger bara hejdå till dom!

Beställ 2par i olika storlekar och skicka bara tillbaka det som satt sämst?

vilken storlek!?
testa dig fram, prova kläder i stan
jag vet att SOS brukar har rätt små storlekar, dvs att xl i sosbyxor är som M igentligen, från vad jag hört iaf ^^

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp