jeffa sa:
maxter sa:
Om det inte varit en "gammal gubbe" hade du inte reagerat eftersom den typen av ton går igenom typ hela forumet, så frågan är väl vem som är patetisk, "gubben" som använder ett svärdord men utan att vara ett dyft otrevlig egentligen, eller du som känner att du måste hoppa på honom direkt.
Eller du som känner att du måste försvara honom...
Ja, för det var ju inte som att du hoppade in och skrev i någon annans ställe och valde att ta illa upp utan att ha en aning om huruvida d4ni3l tolkade det som otrevligt eller inte?
Jag fattar bara inte varför man måste hoppa varandra för minsta lilla, blir så fruktansvärt dålig stämning vilket leder till att drygon som mig känner sig tvungna att vara otrevliga tillbaka. Som sagt tror jag inte någon hade sagt något om användaren i fråga utgett sig för att gå i högstadiet istället, då hade det varit helt okej helt plötsligt. Kom igen, ETT jävla svärord och killen är patetisk och otrevlig? Man är inte tjurig bara för att man svär och inte använder femton smileys i varje inlägg, det här är internet, tänk på det.