N nostuff Ny medlem 2008-07-19 vilken? #1 ska köpa ny longboard men inte riktigtbestämt mig ännu är det någon som har några tips på brädor under 90cm
ska köpa ny longboard men inte riktigtbestämt mig ännu är det någon som har några tips på brädor under 90cm
Pallepuder Medlem 2008-07-19 vilken? #2 bustin spliff.... kanon kul liten sak.... www.bustinboards.com
jibbtor Medlem 2008-07-19 vilken? #3 dra bara till nån affär och kolla runt. du kmr hitta en, jag lovar
S superunknown Ny medlem 2008-07-19 vilken? #5 jag har en sector9 cosmic rhythm och den är fett skön, 84cm och jävlig mjuk, det är tail på den också
jag har en sector9 cosmic rhythm och den är fett skön, 84cm och jävlig mjuk, det är tail på den också
Petterfrid Ny medlem 2008-07-19 vilken? #6 superunknown sa: jag har en sector9 cosmic rhythm och den är fett skön, 84cm och jävlig mjuk, det är tail på den också Klicka för att se resterande... Jag hoppas det är en tail på varje longboard, kanske du menar en kick tail?
superunknown sa: jag har en sector9 cosmic rhythm och den är fett skön, 84cm och jävlig mjuk, det är tail på den också Klicka för att se resterande... Jag hoppas det är en tail på varje longboard, kanske du menar en kick tail?