Vilken ?!

HypeX

Ny medlem
Vilken ?!
Tjena ! Hade tänkt köpa en cykel som man kan hoppa med och köra i skogen :) är 180cm lång och väger en 75-80 kg. Så någon som har nå tips på vilken cykel man ska köpa ? Och vad man ska tänka på etc...

Vilken ?!
En dirt cykel hade jag tänkt mig men det finns ju hur många olika märken som helst ! Och är ju helt ny på det här...

Vilken ?!
jag kan föreslå Extrem cyklarna! dom har ett helt sjukt utval an dirt cyklar! om det är nån kompis som har en , prova deon och du kommer att älsk den :D det gjorde jag ! hehe. Men det är iaf ett förslag på cykel, och dom är inte så extremt dyra heller!

Vilken ?!
JiBL sa:
jag kan föreslå Extrem cyklarna! dom har ett helt sjukt utval an dirt cyklar! om det är nån kompis som har en , prova deon och du kommer att älsk den :D det gjorde jag ! hehe. Men det är iaf ett förslag på cykel, och dom är inte så extremt dyra heller!
nej för helvete inte extreme ! tänker du me röven elr ! köp inte extreme !!! :P

Vilken ?!
om du både ska hoppa och åka i skogen vill du nog ha en fulldämpad men inte en ren dh. kolla på freeride cyklar med singelkronad gaffel och runt 6-7 tum bakdämpare. ;)

Vilken ?!
JiBL sa:
Extreme suger!

Tillbaka
Topp