Vilket Är det roligaste sättet?

• Trådstartare Trådstartare Ewasx
  • Start datum Start datum
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
E

Ewasx

Guest
Vad är det absolut roligaste sättet att jävlas med någon i liften?

Jag har en personlig favorit på att knäppa av skidorna på någon precis innan det ska dra iväg med ankarliften...

Har ni några roliga sätt ni vill dela med er av?

ett säkert knep är att strategiskt fösa undan kompissen/ovännen/pulvergubben till den gräns då bara offrets halva skinka är i kontakt med ankarliftens bygel.. ett snabbt ryck i sidled orsakar en kejereaktion vilket får den utsatta personen att bli utan kompis respektive liftbygel..

Detta är mest effektivt vid en varm påsklovsdag med 80meter snigelkö som välkomst present vid dalstation..

för maximal effekt ska stöten utföras vid ca 75% av liftsträckan i en uppförsbacke så offret kan överväga att stonka sig upp för resterande 25% med stålkanterna inplättade i handflatorna.

när de e en skitfet liftkö ska man ta o knuffa nån som ramlar på alla andra xD

Ewasx sa:
Vad är det absolut roligaste sättet att jävlas med någon i liften?

Jag har en personlig favorit på att knäppa av skidorna på någon precis innan det ska dra iväg med ankarliften...

Har ni några roliga sätt ni vill dela med er av?
Haha håller me dej, gjorde de på min brorsa han blev skitsur på mej. Slog mej typ gul å blå. Men de va värt de:D

henning har kanske, trots att han inte är lastgammal, nått en viss mognad?

Stenman sa:
varför jävlas man med folk i liften för ? bete er som folk
Att åka lift och att stå i liftkön är de tsom är tråkigt med skidåkning. Jävlas med folk gör dcet mycket roligare.

När man jobbar som liftskötare och får riva sönder liftkortet på snorungar som jävlas i liftkön...

i stolsliften, om den går lågt på ett ställe, och det gärna är ganska flackt under, så kan man skrika "du tappa nåt!" då stannar dom, och då skriker man: "farten"!

tyckte jag och mina polare var ksitkul i 6an. Annars att slåss i ankarliften är ganska kul, samt att bråka med kompisar i liftkön så att gamlingar och annat folk blir nervösa och arga. =)

Brukar inte heller jävlas med folk i liften. Undantag: Köra över danskarnas skidor i liftkön. Mest irriterande som finns om folk gör det på en själv. Blir ju massa repor och skit, men danskarnas hyrskidor spelar ju ändå ingen roll...

Drakbabis sa:
Brukar inte heller jävlas med folk i liften. Undantag: Köra över danskarnas skidor i liftkön. Mest irriterande som finns om folk gör det på en själv. Blir ju massa repor och skit, men danskarnas hyrskidor spelar ju ändå ingen roll...
Haha, danskar kan ändå inte åka.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp